آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه‌ی قضاییه با صدور بیانیه‌ای اهانت به كلام الله مجید را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هتك حرمت قرآن كریم در مقابل كاخ سفید اقدامی هدایت شده در جهت اسلام‌ستیزی و مقابله با حركت‌های اسلام‌خواهی ملل مظلوم جهان و در حقیقت اهانت به همه ادیان توحیدی ابراهیمی است.

قرآن، نور الهی است كه با این هتاكی‌ها هیچگاه خاموش نخواهد شد، بلكه بر تلالو آن افزوده می‌شود. قرآن كتابی است كه انبیاء بزرگ الهی را به رسمیت شناخته و آنان را تصدیق نموده است.

اقدام ننگین توهین به قرآن كریم فراتر از یك اقدام ابلهانه از سوی چند عنصر عادی بوده بلكه نشان‌دهنده‌ی روند توطئه‌آمیز جدیدی از سوی استكبار جهان به سركردگی صهیونیسم بین‌الملل برای سرپوش گذاردن بر ناكامی‌های سیاسی و نظامی خود در عرصه‌های بین‌المللی خصوصا در منطقه‌ی خاورمیانه دارد تا در راستای سیاست‌های قدرت‌طلبانه بتواند منافع نامشروع خود را حفظ نماید و عمق این توطئه ضرورت هوشیاری مسلمانان جهان را اقتضاء دارد.

این جانب ضمن تسلیت این مصیبت عظیم به ولی عصر امام زمان عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان از تمامی حقوقدانان برجسته، علمای ادیان توحیدی و روسای قوای قضاییه و مقامات عالی قضایی كشورهای جهان و سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی می‌خواهم در برابر این توهین آشكار به اعتقادات بیش از یك میلیارد و پانصد میلیون نفر از مسلمان جهان ساكت ننشسته و اقدام اساسی و فوری در محكومیت این عمل ننگین به عمل آورده و این توطئه‌ی جدید را خنثی نمایند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir