این اقدام از سوی برخی از گروه های بعثی و عقبه آنها در این منطقه به انجام رسیده است و به محض وقوع آن نیروهای سپاه پاسداران آنها را شناسایی و بخش عمده ای از آنها را به هلاکت رساندند...
 
 
 
 نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از شناسایی برخی از سر شاخه های داخلی بمب گذاری این شهرستان توسط نیروهای امنیتی کشور خبر داد و گفت: هدف اصلی این بمب گذاری ایجاد فاصله میان دولت و ملت بوده است .

جلال محمود زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات امنیتی برای شناسایی و بازداشت عوامل بمب گذاری مهاباد گفت: این اقدام از سوی برخی از گروه های بعثی و عقبه آنها در این منطقه به انجام رسیده است و به محض وقوع آن نیروهای سپاه پاسداران آنها را شناسایی و بخش عمده ای از آنها را به هلاکت رساندند.

وی افزود: از آنجایی که هیچ گروهی مسئولیت این بمب گذاری را به عهده نگرفته است ، شناسایی عوامل آن کار سختی بود ولی در مدت کوتاهی این اقدام انجام شد و تعداد زیادی از این گروه عراقی نیز به هلاکت رسیدند، ولی نیروهای امنیتی در حال بررسی بیشتر درباره عوامل این حادثه بوده و البته برخی از سرشاخه های آن را در داخل شناسایی کرده و به زودی دستگیر می کنند.

نماینده مردم مهاباد با اشاره به وضعیت آسیب دیدگان این حادثه گفت: یک تیم پزشکی مراقبت از زخمی ها را به عهده گرفته و به صورت مناسبی اقدامات درمانی بر روی این افراد در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان مهاباد به لحاظ امنیتی مشکل خاصی نداشته و پیش از این نیز اگر اقدامی صورت می گرفت تنها در حد حمله به نیروهای نظامی بود ، گفت: به شهادت رساندن عده ای از زنان و کودکان با هدف ایجاد فاصله میان دولت و ملت در این شهر انجام شده ولی عوامل بیگانه غافل از این هستند که مردم یکپارچه حامی نظام بوده و پس از این اقدام کور نیز مردم مهاباد همبستگی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر نشان دادند. 

محمود زاده در پایان درباره وضعیت آسیب دیدگان گفت: همه مجروحان تحت درمان قرار گرفته و اوضاع آنها رو به بهبود است و کسی از مجروحان به شهادت نرسیده است.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com