اين توطئه توطئه‌ی كاملا انگليسی است و اين دولت خائن سابقه‌ی بسيار رسوايی در عرصه‌ی تفرقه افكنی دارد و از طرفی ديگر اين توطئه برای تخريب چهره‌ی شيعيان طراحی شده و....
 
 
 
 عضو ارشد جامعه‌ی مدرسین حوزه‌ی علمیه قم اظهار داشت: جامعه‌ی مدرسین انتساب فحشا به برخی از همسران پیامبر(ص) از سوی كسانی كه خود را در جایگاه سخنگوی تشیع قرار دادند را محكوم كرد.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به جلسه‌ی روز گذشته این تشكل روحانی گفت: در جلسه روز گذشته توطئه اخیری كه از سوی دشمنان جهت ایجاد تفرقه در جهان اسلام و بین شیعیان و اهل سنت ایجاد شده است، مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: برخی از سایت‌ها با استفاده از برخی از چهره‌های غیر صالح كه هیچ‌گونه سابقه‌ی علمی ندارند و خود را در جایگاه سخنگوی تشیع قرار داده‌اند، به برخی از همسران پیامبر (ص) فحشا، نسبت دادند كه در این رابطه چند نكته مطرح است.

خاتمی ادامه داد: این توطئه توطئه‌ی كاملا انگلیسی است و این دولت خائن سابقه‌ی بسیار رسوایی در عرصه‌ی تفرقه افكنی دارد و از طرفی دیگر این توطئه برای تخریب چهره‌ی شیعیان طراحی شده و جامعه‌ی مدرسین به صراحت اعلام می‌كند كه شیعه انتساب فحشا به همسران پیامبر اكرم (ص) را كاری نادرست و غلط می‌داند و عالمان شیعه در داستان "افك" كه در سوره‌ی نور مطرح است، به صراحت انتساب فحشا به همسران پیامبر اكرم (ص) را نفی كردند.

این عضو جامعه‌ی مدرسین ادامه داد: این توطئه‌ در راستای توطئه‌های زنجیره‌ای جهت ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است و این حربه‌ی دیرینه‌ای است كه دشمنان اسلام از آن استفاده می‌كند و بی‌تردید هوشیاری مسلمانان باعث خنثی شدن این توطئه خواهد شد.

وی افزود: جامعه‌ی مدرسین مانند همه‌ی اقشار شهر جهاد و اجتهاد قم خود را آماده استقبال باشكوه از مقام معظم رهبری می كند كه به فضل الهی در آینده‌ی نزدیك سفر شان به این شهر انجام می شود.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir