دبیر شورای نگهبان با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، گفت: « در اجرای این قانون دولتی‌ها خودشان کاری نکنند مردم ناراضی باشند. زمینه این وجود دارد که گرانی ایجاد شود اما هم اکنون قیمت برق و آب را خیلی بالا برده‌اند. دو، سه و 4 برابر شده است من به وزیر تلفن زدم و نامه نوشتم، اما جواب روشنی نگرفتم».
 

آیت‌الله احمد جنتی خطیب امروز نماز جمعه تهران، ضمن اشاره به بحث هدفمند کردن یارانه‌ها و اجرای این قانون در کشور، گفت: «طبیعی است که این قانون اجرا می‌شود اما اینکه زمانش چه وقت است خدا می‌داند. اما همه می‌دانند اجرای آن به نفع است. یک جراحی است که خونریزی دارد و خونریزی آن باید به حداقل برسد».

دبیر شورای نگهبان، ادامه داد: «اما در اجرای این قانون دولتی‌ها خودشان کاری نکنند مردم ناراضی باشند. زمینه این وجود دارد که گرانی ایجاد شود اما هم اکنون قیمت برق و آب را خیلی بالا برده‌اند. دوسه و 4 برابر شده است من به وزیر تلفن زدم و نامه نوشتم اما جواب روشنی نگرفتم من می گویم این کار را نکنید؛ اگر قرار است انجام بشود توضیح دهید تا مردم قانع شوند».

خطیب جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به لبنان، استقبال از وی را بی‌نظیر خواند و گفت: «عشق و شور مردمی در این استقبال فوق‌العاده و بی‌سابقه بود».

وی در ادامه یادآور شد: «احمدی نژاد نمادی از انقلاب اسلامی و رشد یافتگان مکتب امام و رهبری و تربیت یافتگان نظام اسلامی با زیربنای اصول اسلام ناب محمدی(ص) و اصول دفاع جانانه از مظلومان و مبارزه با مستکبران و ظالمان بود».

خطیب جمعه تهران در بخش دیگری از اظهاراتش با انتقاد از مصاحبه رئیس جمهوربا کریستین امانپور، تاکید کرد: «این مصاحبه با آن خانم و وضعیت و سوابقی که دارد ناراحتم کرد و آن را تایید نمی‌کنم. وی با بیان اینکه این مصاحبه چه لزومی داشت، یادآور شد: برخی از مسایلی که در این مصاحبه مطرح شد مورد تایید نیست».

آیت‌الله جنتی همچنین در سخنان خود به فتوای مهم و ارزنده مقام معظم رهبری در جلوگیری از هتک نمادهای مورد احترام اهل سنت و توهین و اهانت به همسران پیامبر اسلام(ص) اشاره و یادآور شد:‌ «این فتوا موج جدیدی را در جهان اسلام ایجاد کرد».

وی گفت: «فرد نفهمی در لباس و کسوت روحانی شیعه سخنی گفت که به اسم شیعه تمام شد و مایه تفرقه شد این تفرقه‌ای است که دشمن دنبال آن است اما فتوای ایشان این توطئه را خنثی کرد و جهان اسلام خوشحال شد و علمای مصر اظهار علاقه کردند». 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: fararu.com