قائم مقام جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین دادگاه رفیق حریری را فرمایشی عنوان کرد و گفت: البته حزب الله نیز نسبت به آن هوشیاری لازم را دارد...
 
 

محمد علی نورانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر درباره برگزاری دادگاه رفیق حریری گفت: همه می دانند که این دادگاه فرمایشی بوده و البته حزب الله نیز نسبت به آن هوشیاری لازم را دارد.

وی با اشاره به روند شکل گیری دادگاه رفیق حریری گفت: یک روزی آمدند سوریه را متهم و از آن بهره برداری کردند حال بعد از 4 سال آمده اند و می گویند که سوری ها بی تقصیر بوده و مستندات کافی نیست و آن موضوع را کنار گذاشته اند.

قائم مقام جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین ادامه داد: حال پروژه جدیدی را علیه مقاومت کلید زده اند تا در مسیر خلع سلاح مقاومت در لبنان وارد شوند غافل از این که چنین حرکاتی موجب محبوبیت بیشتر مقاومت در ملتهای منطقه می شود زیرا مردم با این حرکت های فرمایشی قانع نشده و برعکس نسبت به ابعاد مختلف این گونه توطئه ها روشن تر می شوند.

نورانی دادگاه رفیق حریری را به دلیل روشن شدن ابعاد برنامه ریزی های استکبار برای این منطقه شفاف ساز دانست و گفت: حرکت اصلی صهیونیست ها و حامیانش در این پروژه ایجاد اختلافات داخلی بر اساس گرایش های مذهبی در لبنان است ولی با داریت حزب الله در این مقوله بعید است که چنین اقداماتی برای آنها نتیجه ای در بر داشته باشد.

وی تاکید کرد: حزب الله روشنگری های خوبی را داشته و فضا سیاسی را تحت نظر دارد که اهداف صهیونیست ها از برگزاری این دادگاه محقق نشود. 


 

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com