شکست استقلال با گل بخودی بازیکنش!
استقلال با وجود عملکرد خوب در نیمه دوم نتوانست از پس پارس جنوبی جم بر بیاید

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

بعد از پیروزی 2-0 پدیده مشهد مقابل سپیدرود رشت در اولین بازی از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، سه بازی دیگر از ساعت 20:30 برگزار شد که در مهم ترین بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد. تیم میزبان در حالی موفق به شکست آبی های تهران شد که تک گل تیم تارتار را آرمین سهرابیان به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

استقلال در نیمه اول نتوانست بازی خوبی انجام دهد. تیم پارس جنوبی بسیار دونده بود. آنها بازی را تهاجمی آغاز کردند. غیبت فرشاد باقری در این بازی کاملا به چشم آمد.

در دقیقه 12 بازی گل به خودی آرمین سهرابیان باعث شد کار استقلال سخت شود اما در ادامه هم این پارس جم بود که روی دروازه آبی ها فشار آورد که البته حملات این تیم با عکس العمل های خوب رحمتی خنثی شد.

استقلال در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بازی در اختیار گرفت و این تیم از چپ و راست حملات خود را طراحی کرد اما موقعیت چندان جدی روی دروازه پارس ایجاد نشد تا در نهایت زرد پوشان جمی نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان برسانند. در نیمه دوم شفر طارق را به زمین فرستاد. آذری هم آمد تا نبض بازی را به دست بگیرند. آبی ها در این بین چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کردند ولی در نهایت ضربه وریا، کریمی و.. بیرون رفت تا استقلال این بازی خارج از خانه را ببازد و دست خالی به تهران بازگردد.


در دیگر مسابقه تیم نساجی مازندران در حالیکه 1-0 از میزبان خود فولاد خوزستان جلو بود، با شکست 2-1 بازی را به پایان رساند و نتوانست اولین 3 امتیاز فصل را کسب کند.

همچنین پیکان در دیگر بازی امروز میزبان ماشین سازی بود. شاگردان جلالی در این مسابقه با وجود شکست 1-0 یک نیمه ای مقابل حریف تبریزی در نیمه دوم نتیجه را با تساوی عوض و از شکست فرار کردند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir