پرسپولیس جایش را به سپاهان داد
باتوجه به تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و پیروزی سپاهان در مقابل ذوب آهن, جای این دو تیم در جدول تغییر کرد

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

دومین تساوی بدون گل خود را در تهران بدست آورد. برانکو همان طور که روز قبل از بازی گفته بود ، بازی شان با نفت مسجد سلیمان خیلی سخت تر از آنی بود که فکرش را می کردند. آنها باز هم موفق به گل زنی نشدند. این بار البته دیگر جدال بین نماینده محبوب تهران و تیم خوزستانی شهر نفت ، شهر اولین ها هیچ اتفاق تلخی روی سکوها نداشت.

یک بازی فوتبالی نچندان پر افت و خیز اما دارای تک صحنه های حساس و جذاب. نیمه اول تقریبا بازی هیچ صحنه عجیب و غریبی نداشت . در این نیمه پرسپولیس سعی می کرد روی دروازه حریف خیمه زده باشد و برنامه حریف هم روی ضد حمله ها بود. در این نیمه یک بار برانکو اعتقاد داشت برخورد توپ به دست بازیکن نفت مسجد سلیمان باید پنالتی باشد اما داور چنین عقیده ای نداشت.

نفتی ها هم روی دو خطای پشت 18 اعتراض شدید داشتند و باورشان این بود که باید دو خطا چسبیده به 18 نصیب شان می شد اما پیام حیدری این نظر را نداشت.

در نیمه دوم اما ضربه سری که سید جلال به تیر کوبید شروع حملات جدی پرسپولیس بود. نفتی ها هم یکی دو بار روی خودخواهی پیمان میری و آفاقی موقعیت های شان را از دست دادند.

در دقایق طولانی نیمه دوم بخصوص دقایق پایانی پرسپولیس روی دروازه نفت خیمه زده بود. برانکو هرچه مهره هجومی و دفاعی داشت را به عنوان فوروارد به ترکیب آورد اما باز هم گل نزدند. نفتی ها تا پای جان داشتند برای گل نخوردن مایه می گذاشتند. چسبیده بودند به دروازه و از جان مایه می گذاشتند و البته شانس هم یارشان بود.

آن دقایق پایانی هم وقت کشتند و اعتراض پرسپولیسی ها را به جان خریدند اما در نهایت بازی را مساوی کردند و حالا سه امتیازی در جدول هستند. ویسی بعد سوت پایان رفت سمت تماشاگرانش و برانکو هم که دلخور به نظر می رسید ، با این نتیجه آنها به پله سوم جدول سقوط کردند و سپاهان جای شان را گرفت.

دربی جذاب اصفهان!

در اصفهان ، دربی جذاب را یاران قلعه نویی بردند. شاگردان امیر توانستند دو بر یک تیم ده نفره امید نمازی را شکست دهند. در این بازی محمدی و پورقاز برای سپاهان گل زدند و گل ذوب را هم حسینی زد.

با این نتیجه حالا سپاهان بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار گرفته است.

دربی قشنگ خوزستان

یکی از قشنگترین بازی های هفته هم بازی نفت آبادان و استقلال خوزستان بود. این بازی پرگل در نهایت دو بر دو شد و طرفداران یکی از زیباترین بازی های لیگ را تماشا کردند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir