شهرت خواننده پاپ انگلیسی (مقیم کانادا) برای سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید دردسر ساز شد و مردم به اتومبیل آقای خاص حمله کردند.

جام نیوز: به نقل از اسپورت کاتالونیا، جاستین درو بایبر خواننده 17 ساله در سبک پاپ و بازیگر تازه وارد به دنیای هالیوود برای ضبط یک کلیپ چند دقیقه‌ای و حضور در جشنواره فیلم‌های کوتاه به پایتخت اسپانیا آمده است.
خوزه مورینیو روز گذشته پس از اصرار دخترش برای گرفتن امضا و عکس یادگاری تصمیم می‌گیرد با هماهنگی باشگاه رئال مادرید برای دیدن این خواننده جوان به هتل محل اقامت وی برود اما در بازگشت هوادارانی که برای دیدن این بازیگر و خواننده محبوب ساعت‌ها تجمع کرده بودند پس از رویت یک اتومبیل گرانقیمت در کنار در خروجی هتل به سمت آن حمله ور شدند.
مورینیو که از همه جا بی خبر بوده سعی در عبور از جمعیت داشته و مردم که نمی‌توانستند داخل اتومبیل مورینیو را با وجود شیشه‌های دودی آن ببینند، از بی توجهی این خواننده جوان عصبانی شده و شیشه اتومبیل را می‌شکنند.
مورینیو و دخترش از این صحنه شگفت زده شده و با سرعت صحنه را ترک می‌کنند.
آقای خاص با کنایه‌های همیشگی خود در این باره به خبرنگاران گفت: «برای اولین بار در مادرید فکر کردم خیلی مهم شده‌ام و مردم واقعا برای امضا گرفتن از من به سمتم حمله کرده‌اند اما وقتی اسم بایبر را شنیدم فهمیدم که همان مورینیو معمولی هستم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
فهرست بهترين گلزنان اروپا
پرونده را زیر بغلم می‌گذارم و به مالزی می‌‌برم!
تصاویر تمرین تیم فوتبال بانوان ایران در ابوظبی
پوستر روز-شیر مردان در انتظار انتقام از بحرین
سوتی جالب سازمان لیگ برتر+ تصویر