مسی
این ساعت روز شنبه با قیمت 65500 یورو دریک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود
این ساعت روز شنبه با قیمت 65500 یورو دریک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.

 ساعت اختصاصی ای که کمپانی Audemars Piguet با همکاری لیونل مسی طراحی کرده بود روز شنبه با قیمت 65500 یورو دریک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.

این ساعت مچی که به افتخار شماره پیراهن لیونل مسی ، شماره ده را یدک می کشد، مدل Royal Oak Chronograph Leo Messi نام دارد که یک مدل محدود است و تنها صد تا از آن تولید می شود.قبل از آغاز حراج این ساعت انتظار می رفت تا با قیمتی درحدود70هزار یورو به فروش برسد و درنهایت هم همین طور شد.

یکی از مسئولان کمپانی تولید این ساعت در صحبت هایی دراین باره گفت:« ما نمی توانستیم در ذهنمان قیمت خاصی برای این ساعت پیش بینی کنیم، چرا که این ساعت برای منافع خیریه به فروش می رسید. »

مناقصه برای فروش این ساعت در حدود 5 دقیقه به طول انجامید و 5 نفر برای مال خود کردن آن با هم مبارزه می کردند. این حراج در هتل بئو ریواژ انجام شد.

این ساعت از جنس پلاتین است و وجوه حاصله از فروش آن صرف ساخت بیمارستانی دولتی مخصوص به کودکان در محله روساریوی آرژانتین خواهد شد.در کنار این ساعت، یک پیراهن که توسط مسی امضا شده بود، یک توپ فوتبال که به امضای مسی رسیده بود و یک تصویر از چهره مسی که توسط اوکتایو گارسیا تهیه شده بود به خریدار آن اهدا شد.به علاوه مالک این ساعت این شانس را خواهد داشت تا بعد از یک مسابقه فوتبال در بارسلونا با لیونل مسی آشنا شود.

گئوفروی آدر، مسئول این حراجی در صحبت هایی گفت:« بعد از آنکه مسئولان کمپانی Piguet این ساعت را در ژنو به مسی اهدا کردند، این خود مسی بود که تصمیم گرفت آن را برای تامین وجه برای مسائل خیریه به حراج بگذارد.»


 گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
حاج رضایی: اکثر پول فوتبال ایران وارد کانال‌های آلوده می‌شود
تعلیق، دوباره کار دست قایقرانی داد!
مشکل خروجی سه مدافع استقلال حل شد
عکس همسر و فرزند مسی