پیکه
مدافع بارسا معتقد است که با توجه به قهرمانی در این رقابت ها و رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری و چمپیونزلیگ، باید این فصل را موفقیت آمیز بدانند
مدافع بارسا معتقد است که با توجه به قهرمانی در این رقابتها و رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری و چمپیونزلیگ، باید این فصل را موفقیت آمیز بدانند

جرارد پیکه، مدافع بارسا، بعد از قطعی شدن قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل لالیگا، اعلام کرد که تیمش در این رقابتها، بی نقص عمل کرد.

شاگردان تیتو ویلانووا در 35 دیدار این فصل شان تنها 2 بار شکست خوردند و پیکه معتقد است که با توجه به قهرمانی در این رقابتها و رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری و چمپیونزلیگ، باید این فصل را موفقیت آمیز بدانند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما فصلی استثنایی را در لالیگا سپری کردیم؛ نمره ما 10 از 10 است.این فصل تقریبا برای ما بی نقص بود. ما خیلی به قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ نزدیک شده بودیم. تیم تلاش زیادی برای رسیدن به فینال ها انجام داد."

این مدافع ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که برای تیمش بسیار مهم بود که بتواند بعد از یک فصل دشوار، بار دیگر در لالیگا به قهرمانی برسد.

" بسیار مشتاقم که این قهرمانی را جشن بگیرم. سال دشواری بود. اکنون وقت جشن گرفتن است. ما بهترین تیم لالیگا هستیم. باید جشن بگیریم و از این موفقیت لذت ببریم."
بارسا در سه دیدار باقی مانده اش در رقابت های این فصل، با وایادولید، اسپانیول و مالاگا روبرو خواهد شد.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
سهام سرخابی های پایتخت واگذار می شود
ندا شهسواری بدون مسابقه دادن پیروز شد
کریمی: از سپاهان هم پیشنهاد دارم
دستیار کی‌روش،‌ مهمان ویژه فینال لیگ اروپا