زلاتان ایبراهیموویچ
عملکرد او بسیاری از هواداران پی اس جی را تحت تاثیر قرار داده تا جایی که رستورانی در فرانسه، ساندویچی را به نام او در منوی غذاهای خود قرار داده است.
"زلاتان ایبراهیموویچ" که، فصل گذشته به پاریس سن ژرمن پیوست، سهم عمده ای در قهرمانی این باشگاه در لوشامپیونا داشت. عملکرد او بسیاری از هواداران پی اس جی را تحت تاثیر قرار داده تا جایی که رستورانی در فرانسه، ساندویچی را به نام او در منوی غذاهای خود قرار داده است.
این همبرگر که "زلاتان برگر" نام دارد، به گفته ی مبتکرش با الهام از فیزیک ملی پوش سوئدی و بر اساس این ویژگی های او؛ عظیم، بی نظیر و قدرتمند، ساخته شده است. اجزای تشکیل دهنده ی آن همه، در مقیاس های بزرگ هستند، به طوری که مقادیر زیادی گوشت، پنیر و نان در آن به کار رفته است.

مالک این رستوران می گوید: "امیدوارم که او بعد از مسابقه به اینجا بیاید و نه قبلش، چون که برای هضم آن، شما باید خوب بخوابی."
نمایش قدرت بدنی فوق العاده ی "ایبراهیمویچ" در زمین فوتبال، نتیجه ای دیگر هم داشته است اینکه زلاتان، در زبان عامیانه، اغلب به عنوان "نابود کردن" یا "از بین بردن" استفاده می شود.
حالا با برگری که آنقدر بزرگ است که می تواند دو نفر را سیر کند، این چالش بوجود می آید که آیا قادر به خوردن همه ی آن ("زلاتان" کردن آن) هستید؟

یکی از مشتریان می گوید: "واقعاً برگر خوبی است اما معده ی من برای خوردن آن خیلی کوچک است. الان متوجه می شوم که زلاتان بودن یعنی چی؟ دارم پس می افتم."

این ساندویچ نزدیک به سی یورو قیمت دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب پیشنهادی:
خالکوبی جالب زلاتان+ عکس
مجتبی محرمی در بیمارستان بستری شد
نتایج كامل رقابت های لیگ برتر+ جدول
پرسپولیس حریف قمی اش را شکست داد
سجده شکر سیدصالحی+ عکس