جنجال بر سر شادی پس از گل مهاجم پرسپولیس + عکس
شادی پس از گل مهدی طارمی در بازی با النصر عربستان به سوژه ای برای بحث در شبکه های اجتماعی و محافل ورزشی تبدیل شده است.

وقتی پرسپولیس در عربستان به مصاف النصر رفت و با سه گل شکست خورد، یکی از گلزنان حریف پس از گلزنی شادی گل عجیبی داشت و با قرار دادن دست زیر گردن خود و نشان دادن حالت بریدن سر، به ابراز خوشحالی پرداخت که حتی تماشاگران حریف نیز به تبعیت از وی، همین حرکت را انجام دادند.

پرسپولیس در تهران به مصاف النصر رفت تا همه چیز را جبران کند و صدرنشین بماند چون در صورت شکست، کار برای صعود به مراتب سخت می شد. از همان ابتدا مشخص بود كه این بازی رنگ و بوی جنجال دارد چرا كه حریف با لباسی شبیه کماندوها وارد میدان شد و همه چیز رنگ و بوی جنگ گرفته بود. در شرایطی كه حمله عربستان به یمن و تجاوز دو پلیس عربستانی به دو نوجوان ایرانی نیز خون ایرانی ها را به جوش آورده بود.

طارمی پنالتی گرفت و خودش نیز مصر بود که ضربه را بزند. با اعتماد به نفس مثال زدنی در حضور یکصد هزار تماشاگر با ضربه چیپ دروازه النصر را باز کرد تا همه را یاد پنالتی علی کریمی به عربستانی ها در سرزمین خودشان بیاندازد. طارمی پس از گل به همان سبکی که در عربستان دیده بود، شادی گل انجام داد و دستش را زیر گردنش قرار داد.

اما این پایان شاهكار طارمی نبود؛ او بعد از بازی هم روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام، عکس شادی گلش را به اشتراک گذاشت و تصویر پرچم ایران را روی آن حک کرد و نوشت؛ "فلانی اگر تو پلیسی ما پرسپولیسیم!"

* واكنش روزنامه های ورزشی

اکثر روزنامه های ورزشی در شماره روز پنجشنبه خود با استفاده از عکس طارمی از شادی پس از گل وی استقبال کردند. روزنامه ها با استفاده از تیترهایی نظیر "پرسپولیس سر النصر را برید"، "سربری"، "طارمی سر النصر را برید" و ... نشان دادند که از این حرکت خوشحالند.

* جدل در شبکه های اجتماعی

این حرکت اما در شبکه های اجتماعی با بحث و جدل همراه شده است. گروهی (که بین آنها استقلالی ها نیز حضور دارند) با حمایت از طارمی تاکید کردند که عربستانی ها شروع کنده ماجرا بوده اند و نباید به طارمی خرده گرفت ضمن اینکه آنها با طراحی لباس کماندویی به حرکات تحریک کننده خود ادامه داده اند و باید اینگونه جواب عربستانی های گستاخ را می داد.

گروهی دیگر اما معتقدند فوتبال جایی برای تسویه حساب های سیاسی و محل جنگ نیست و باید پیام آور صلح باشد و درست نیست که طارمی حرکت ناپسند عربستانی ها را تکرار کند. اینستاگرام طارمی نیز به محلی برای جنگ کاربران ایرانی و عربستانی تبدیل شده است. ضمن اینکه ایرانی ها نیز به صفحات مربوط به النصر عربستان حمله کردند.

شادی پس از گل مهدی طارمیشادی پس از گل مهدی طارمی در پاسخ به حركت عربستانی ها در ریاض
استقبال روزنامه های ورزشی از حركت مهدی طارمیاستقبال روزنامه های ورزشی از حركت مهدی طارمی
جدل در اینستاگرام مهدی طارمیجدل در اینستاگرام مهدی طارمی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir