در ضیافت شام عابدزاده چه گذشت
در یک صحنه که عابدزاده، خداداد را نیشگون گرفت او چنان فریاد زد آخ! که همه شوکه شدند و سپس طوری که عابدزاده نشنود گفت: «دیگر مرا نیشگون نمی‌گیرد چون می‌داند تابلو می‌شود!»

احمدرضا عابدزاده یکشنبه‌شب در سعادت‌آباد ضیافت شامی برگزار و دوستان فوتبالی و غیرفوتبالی‌اش را دور هم جمع کرد تا حدود 3 ساعت در کنار یکدیگر باشند. اتفاقات جالبی در این مراسم رخ داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

مراسم هم مجری داشت، هم خواننده و هم شومن! مجری مراسم مهمانان فوتبال را با القاب مختلف و احترام معرفی می‌کرد.

مجری مراسم در معرفی مهدی هاشمی‌نسب گفت مدافع جنجالی و یاغی فوتبال هم در جمع ماست، آقای هاشمی‌نسب را تشویق کنید. هاشمی‌نسب به اطرافیانش گفت اگر قرار بود مرا تخریب کند هم می‌گفت جنجالی و یاغی.

وقتی مجری مراسم گفت دکتر نیما نکیسا هم در جمع ماست خداداد عزیزی گیر داده بود به نکیسا که چطوری دکتر شدی؟ نیما جواب داد استاد دانشگاه هم هستم و خداداد گفت عجب مجری کم‌لطفی چرا نگفت دکتر و استاد دانشگاه و خواننده خوش‌صدا نیما نکیسا!

رضا شاهرودی با لقب رضا مالدینی معرفی شد؛ وقتی شاهرودی سمت میز دوستان و همبازیان قدیمی‌اش رفت رفقایش همچون لوطی‌های قدیمی با لفظ "پهلوون" با رضا خوش و بش کردند و البته سعی داشتند تُن صدایشان هم مانند شاهرودی باشد.

حمید استیلی کم‌حرف و متین در محاصره افشین پیروانی، مهدی هاشمی‌نسب، خداداد، رضا شاهرودی، مهدی رحمتی، سیروس دین‌محمدی، محسن بنگر، محمد نوری و غلامرضا رضایی گیر افتاده بود و از شنیدن شوخی‌های آنها می‌خندید.

احمدرضا عابدزاده به دلیل سال‌ها ورزش سنگین و بدون وقفه اندام قدرتمند و ورزیده‌ای دارد؛ قدرت انگشتان و مشت‌های عابدزاده زبانزد فوتبالی‌‌هاست.

احمدرضا موقع شوخی با رفقایش از آنها نیشگون می‌گیرد که درد زیادی دارد. عابدزاده چند نفر از همبازی‌ها و دوستان قدیمی‌اش را به شوخی نیشگون گرفت، آنها هم می‌گفتند داش احمد نیشگون نگیر چون تا 2 ماه جایش کبود می‌ماند.

در یک صحنه که عابدزاده، خداداد را نیشگون گرفت او چنان فریاد زد آخ! که همه شوکه شدند و سپس طوری که عابدزاده نشنود گفت: «دیگر مرا نیشگون نمی‌گیرد چون می‌داند تابلو می‌شود!»

شومن مراسم حرکات و صدای چهره‌های معروف را تقلید می‌کرد. در یک بخش همزمان جای فردوسی‌پور سؤال می‌پرسید و به جای علی دایی جواب می‌داد. خداداد گفت ادای علی را درنیار، خودش اینجا نیست ما که رفقایش هستیم خوشمان نمی‌آید! عابدزاده نیز از شومن خواست این بخش را حذف کند.

از آرش برهانی درباره شرایط استقلال سؤال شد و از مهدی امیرآبادی در خصوص تصادف چند سال قبلش با موتور و از رحمتی حرف‌هایش در مورد سرمربی استقلال، از غلامرضا رضایی در خصوص باخت نفت مقابل ذوب‌آهن و از حسن خان‌محمدی پیرامون اوضاع ساخت و ساز که انگار این بازیکن قدیمی در این بخش فعالیت اقتصادی دارد.

همه این فوتبالی‌ها عکس‌هایی به یادگار گرفتند و ساعت 23 شب محل ضیافت را ترک کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir