متس هوملس بعد از مدتی طولانی ازدواج کرد + تصاویر
متس هوملس مدافع بورسیادورتموند و تیم ملی آلمان با کتی فیشر ازدواج کرد. این دو مدتی طولانی با هم نامزد بودند.

"هوملس"(Mats Hummels) که قهرمانی جام جهانی فوتبال را با تیم ملی آلمان تجربه کرده و طی ماه های اخیر زمزمه هایی از انتقال او به منچستریونایتد شنیده می شود، با حضور در یک دفترخانه رسمی ازدواج خود را به ثبت رساند.

ازدواج متس هوملسازدواج متس هوملس

"هوملس" 26 ساله در لباس خود از ترکیبات زرد رنگ استفاده کرده بود؛ زردی که رنگ تیم دورتموند است. مشخص نیست که چرا هیچ یک از بازیکنان دورتموند در مراسم ازدوج او حضور ندارند و تنها، برادرش "یوناس" در کنار او دیده می شود.

ازدواج متس هوملسازدواج متس هوملس

گفته می شود این زوج از زمانی که "هوملس" 19 ساله بوده، با هم آشنا شده اند. با نگاهی به عکس های مراسم مشخص می شود که این زوج چندان خوش شانس نبوده اند و روز مراسم زمانی که از دفتر ثبت ازدواج خارج شدند، هوا بارانی بوده است.

ازدواج متس هوملسازدواج متس هوملس
ازدواج متس هوملسازدواج متس هوملس

"هوملس" در بازی اخیر تیم ملی آلمان مقابل آمریکا غایب بود؛ پزشکان دورتموند به دلیل مصدومیت ران در اواخر فصل به او استراحت داده بودند. از آنجایی که "لوئیس فن خال"، مربی تیم منچستریونایتد تصمیم دارد خط دفاعی تیمش را تقویت کند، می خواهد "هوملس" به اولترافورد انتقال یابد. مبلغ این انتقال 20 میلیون پوند اعلام شده است. "هوملس" که تا به حال 39 بار در ترکیب تیم ملی آلمان حضور یافته، بازیکنی ایده آل برای منچستر به شمار می آید.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ