پیاده روی پزشک زن چلسی در پارک پس از کنار گذاشته شدن + تصاویر
اوا کارنیو، پزشک چلسی پس از کنار گذاشته شدن توسط مورینیو، لبخندزنان در حال پیاده روی مشاهده شد.

پزشک سابق چلسی(Chelsea) اخیراً در حالی که در پارک همراه با یکی از دوستان و سگش قدم می زد، دیده شد. عکس هایی که از او در این شرایط گرفته شده نشان می دهد وی شاد و خندان بوده است. او که تیپی ورزشی داشت، با اتومبیل آئودی اش به پارک رفته بود.

آئودی و سگ پزشک زن چلسیآئودی و سگ پزشک زن چلسی
پیاده روی پزشک زن چلسی در پارکپیاده روی پزشک زن چلسی در پارک

کارنیرو(Eva Carneiro) و فیزیوتراپش جان فرن(Jon Fearn) در روز آغاز لیگ برتر جزیره و پس از بروز حادثه، از سوی مورینیو(Mourinho) متهم شدند و برچسب جفت بی دست و پا و بی مسئولیت از سوی مربی پرتغالی به آنها زده شد.

پزشک زن چلسیپزشک زن چلسی

کریس هیوز(Chris Hughes) و استیون هیوز(Steven Hughes)، جایگزینان این دو، برای نخستین بار در دیدار مقابل منچستر سیتی(Manchester City) کار خود را شروع کردند. کریس که مشاور ورزشی و تمرینات پزشکی است از آکادمی پزشکان آمده است؛ استیون نیز پیشتر با مورینیو همکاری کرده است.  

مورینیو پس از اخراج این دو تن در برابر تماس های مکرر که می خواستند کارنیرو به سر کار بازگردد مقاومت کرد و بر سر موضع خود باقی ماند، بخش ورزشی روزنامه انگلیسی دیلی میل در نتیجه تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که این نخستین بار نیست چنین اتفاقی برای این دو تن افتاده است.

پس از مطلع شدن از این موضوع که او در بروز مشکلات پیش آمده مقصر بوده است، به او گفته شد دیگر نباید در جلسات آموزشی و بازی ها حاضر شود؛ وی حتی حق ورود به هتل تیم را نیز ندارد. کارنیرو پس از ابراز احساسات هواداران چلسی از طریق فیسبوک از آنها تشکر کرد. با این حال، رومن آبرامویچ(Roman Abramovich)، مالک باشگاه چلسی گفته است از اینکه مورینیو وارد حواشی شده، ناخشنود است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ