جشن تولد سی سالگی وین رونی در هتل هیلتون + تصاویر
یکشنبه شب وین رونی جشن تولد سی سالگی اش را با دوستان، خانواده و هم تیمی های سابق و فعلی اش برگزار کرد.

به گزارش سیمرغ، کاپیتان تیم ملی انگلستان که تیمش بازی اخیر خود در مقابل رقیبش منچسترسیتی(Manchester City) را با تساوی پشت سر گذاشته بود، ظاهراً از این شرایط خوشحال نبود؛ او با چهره ای عبوس در حالی که کمی از عصر گذشته بود وارد هتل هیلتون شهر لیورپول شد.

اگرچه هم تیمی های گذشته و فعلی رونی عملکرد او را تحسین می کنند اما زمانی که او به محل برگزاری جشن رسید حال و هوایش تغییر نکرده بود و به نظر نمی رسد حوصله برگزاری جشن را داشته باشد. کاپیتان یونایتد به دلیل مشکلاتش، ناراحت بود.

جشن تولد سی سالگی وین رونیجشن تولد سی سالگی وین رونی
همسر وین رونیهمسر وین رونی

در مهمانی رونی(Wayne Rooney)، بسیاری از ستاره های فعلی و سابق یونایتد حضور داشتند. باستین شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) مدافع آلمانی به همراه نامزدش آنا ایوانویچ(Ana Ivanovic)، ستاره تنیس در این جشن حضور داشتند.

شواین اشتایگر به همراه نامزدش آنا ایوانویچشواین اشتایگر به همراه نامزدش آنا ایوانویچ

سایر هم تیمی های او در یونایتد از جمله کریس اسمالینگ(Chris Smalling)، فیل جونز(Phil Jones)، مایکل کریک(Michael Carrick) و اشلی یانگ(Ashley Young) نیز بودند؛ دارن فلچر(Darren Fletcher) و جانی اوانز(Jonny Evans)، که پیشتر در اولترافورد بودند و حالا مدافع وست برومویچ(West Bromwich Albion) شده اند، نیز به جشن آمده بودند.

فیل جونزفیل جونز
مایکل کریکمایکل کریک
جانی اوانزجانی اوانز
دارن فلچردارن فلچر
اشلی یانگاشلی یانگ

فان خال(Van Gaal) مربی یونایتدی ها در جشن تولد رونی حضور نداشت، اما به همراه همسرش تراس(Truus) به رستوران محبوب شان یعنی وینگز رفته بودند.

فان خال و همسرشفان خال و همسرش



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ