مسابقه تنیس نادال و مدل اسپانیایی + تصاویر
رافائل نادال در حالی که کت و شلوار شیکی به تن داشت به همراه مدل اسپانیایی مالندا کاستا، در مسابقه تبلیغاتی تنیس شرکت کرد.

به گزارش سیمرغ، نادال(Rafael Nadal) که در تابستان سال جاری در آگهی جدید کمپانی تامی هایلفیگر(Tommy Hilfiger) حاضر شده بود، در این برنامه تبلیغاتی که در پایتخت اسپانیا در جریان بود، نیز حضور یافت. این تنیسور 29 ساله سعی می‌ کرد در این مراسم طناز باشد، او با کاستا(Malena Costa) عکس سلفی گرفت و در مسابقه ای که برگزار شد حاضران را سرگرم کرد.

عکس سلفی نادالعکس سلفی نادال
نادال و مدل اسپانیایینادال و مدل اسپانیایی

کاستا ظاهراً چیزهایی درباره ورزش می‌ داند، او پیشتر مدتی با کارلوس پویول(Carles Puyol) بازیکن بارسلونا(Barcelona) و کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا، ملاقات هایی داشته است. او در حال حاضر با ماریو سوارز(Mario Suarez) هافبک دفاعی تیم فیورنتینا(Fiorentina) ارتباط دارد.

کاستا و پویولکاستا و پویول

کاستا و نادال، هر دو به مدل های حاضر در این مراسم از جمله خوان بتانکورت(Juan Betancourt)، کریستیانو توسیو(Cristina Tosio) و آندرس ولنکازو(Andres Velencoso) ملحق شدند. آرتور والس(Arturo Valls) مجری تلویزیون نیز در این مراسم، هماهنگ کننده اصلی بود. در این برنامه تبلیغاتی، یک مسابقه استریپ تنیس نیز برگزار شد و بیشتر امتیازها را نادال به خود اختصاص داد.

عکس مسابقه تنیس نادال و مدل اسپانیاییعکس مسابقه تنیس نادال و مدل اسپانیایی

تنیسور شماره 5 دنیا در حال حاضر خود را برای شرکت در مسابقات آزاد چند هفته بعد استرالیا آماده می کند، مسابقاتی که از 18 ژانویه آغاز می شود. نادال در مسابقات تنیس لندن به مرحله نیمه نهایی رسید اما در این مرحله توسط قهرمان مسابقات یعنی نواک جوکویچ(Novak Djokovic) شکست خورد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ