دیدار قلعه‌نویی و پورحیدری در بیمارستان + عکس
امیر قلعه‌نویی به منصور پورحیدری گفت: ما در ورزشگاه بودیم و من نشنیدم که شعاری علیه شما بدهند.

دیدار امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری در بیمارستان ایرانمهر تهران با صحبت‌های جالبی همراه بود. منصورخان که اصولا مرد شوخ‌طبعی هم هست در این دیدار حرف‌هایی با قلعه‌نویی زد که قدری او را به فکر فرو برد. به خصوص آنجا که از امیر درباره چرایی رفتن به تراکتورسازی پرسید.

منصورخان به قلعه‌نویی گفت: برخی بی‌معرفت هستند و با شما نیز این رفتارها را انجام می‌دهند. شما نباید آنجا می‌رفتید و هدایت این تیم را می‌پذیرفتید، برخی واقعا بی‌معرفت هستند.

در ادامه پورحیدری از وضعیت تراکتورسازی سوالاتی پرسید که قلعه‌نویی گفت: خدا را شکر نسبت به روزهای اولی که آمدم شرایط بهتر است و با همه معترضان صحبت کردم تا تیم شرایط خودش را پیدا کند. باور کنید امسال قصد داشتم استراحت کنم اما شرایطی پیش آمد که به تراکتورسازی رفتم. مهدی کیانی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری را جذب کردیم و چند بازیکن دیگر هم مدنظر داریم.

قلعه‌نویی که از دیدن منصور پورحیدری روی تخت بیمارستان ناراحت بود از مربی سابقش درباره اینکه چرا با این بیماری مواجه شد نیز سوال‌هایی پرسید. برای قلعه‌نویی مهم بود که بداند استرس باعث بیماری منصورخان شده یا بیماری قند خون که منصورخان توضیحاتی به امیر ارائه کرد.

اما یک مساله دیگر برای استقلالی‌ها بسیار آزاردهنده بود. آنجا که در ورزشگاه یادگار امام (ره) برخی از هوادارنماها علیه پورحیدری شعارهایی دادند.

قلعه‌نویی در این راستا حرف‌هایی با منصور زد و به وی گفت: ما در ورزشگاه بودیم و من نشنیدم که شعاری علیه شما بدهند. برخی این وسط شلوغ می‌کنند و مطمئن باشید که اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات بیفتد. شما اسطوره و بزرگ ما هستید و احترام شما بر ما واجب است.

وی ادامه داد: شما همه زندگی‌تان را برای استقلال گذاشتید و حتی زمانی که به استقلال آمدم شما پول قراردادم را پرداخت کردید.

دیالوگی که میان پورحیدری و قلعه‌نویی برقرار شد در نهایت با همین جملات به پایان رسید و قلعه‌نویی که همراه امیر عرب یکی از مسئولان سابق باشگاه استقلال به بیمارستان رفته بود آنجا را ترک کرد.

پس از این ملاقات قلعه نویی با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خدا را شکر می کنم که مطابق گفته دوستان منصورخان نسبت به روزهای اول خیلی بهترند. ان شاءالله خدا شفایشان بدهد. من از خدا می خواهم این الگوی اخلاق هر چه زودتر به منزل بازگردند و در کنار ما باشند.»

عکس دیدار قلعه‌نویی و پورحیدری در بیمارستانعکس دیدار قلعه‌نویی و پورحیدری در بیمارستان



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir