سرقت وسایل منزل و خوردوی شخصی‌ جاسم کرار + عکس
جاسم کرار از سرقت وسایل منزل و خوردوی شخصی‌اش خبر داد و از سرپرست باشگاه استقلال خواست که پیگیر این موضوع باشد.

جاسم کرار(Karrar Jassim) که چند هفته پیش از استقلال جدا شد و به لیگ عراق پیوست با انتشار مطلبی جنجالی در اینستاگرامش از مسئولان باشگاه استقلال انتقاد کرد و جنجال ‌آفرین ظاهر شد. وی در ادامه دو مطلب دیگر در اینستاگرام خود منتشر کرد و اتهامات جدیدی را علیه باشگاه استقلال همراه با مدارک منتشر کرد.

وی مدعی شده است: باشگاه استقلال، خانه و ماشین من را به سرقت بردند. آقای افشارزاده، آیا شما این کار را تأیید می‌کنید که خانه من که در آن تمام وسایل شخصی‌ و خانواده‌ام، لباس و طلا و 50 هزار دلار پول، کارت‌های بانکی و آیپدهای فرزندانم در آنجا بوده، به سرقت برود و هیچ اثری از آن نباشد؟ آیا این درست است که باشگاه بدون اجازه بنده شخص دیگری را در منزلم من جایگزین کند؟

در صورتی که تا الان که بیشتر از یک ماه می‌گذرد هنوز پول سال گذشته و مالیاتی که توافق و تعهد کرده بودند، پرداخت نشده و در صورت پرداخت پول به بنده، باید خانه را تحویل بدهم. متأسفانه هیچ کدام از تعهداتی که به من داشتند عملی نشده و علاوه بر آن خانه و ماشین من را به سرقت برده‌اند. از آقای افشارزاده انتظار دارم پیگیر این موضوع باشد. بنده می‌تونستم با شکایت به فیفا تمام حق و حقوق خودم را بدست بیاورم اما به باشکگاه استقلال احترام گذاشتم و انتظار داشتم آنها هم به من احترام بگذارند و به تعهدات خود عمل کنند. امروز از طریق وکیل حقوقی و مدیر برنامه‌ام شکایتی تنظیم کرده‌ام و از طریق مراجع قانونی حقم را تمام و کمال خواهم گرفت.

اینستاگرام جاسم کراراینستاگرام جاسم کرار



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir