الهام حمیدی تحت تاثیر همراهی تیم فوتبال ستاره ها در مشهد
الهام حمیدی بازیگر خوب و توانای کشورمان همچنان تحت تاثیر حضورش در مشهد و آسایشگاه کودکان همدم است.

الهام حمیدی که همراه تیم فوتبال ستاره ها به مشهد سفر کرده بود در این خصوص اظهار داشت: «اولش که پیشنهاد همراهی تیم ستاره ها را شنیدم کمی تعجب کردم و نمی دانستم که در پاسخ به دعوت یک تیم فوتبال چه باید بگویم اما وقتی شنیدم آقای خداداد عزیزی ما را به مشهد دعوت کرده و هدف از برگزاری این بازی کمک به 400 کودک یتیم و بی سرپرست است با کمال میل این دعوت را پذیرفتم.»

حمیدی که به شدت تحت تاثیر این بچه ها قرار گرفته در ادامه چنین گفت: «دیدن بچه های همدم باعث شد تا قدر یک سری چیزها را بیشتر بدانیم. به شدت تحت تاثیر این بچه ها بودم و امیدوارم که بتوانم کاری برایشان انجام دهم.حضور در بین این بچه ها آنقدر برایم جالب بود که حتی وقتی بازیکنان تیم فوتبال به سالن محل مسابقه رفتند من در آسایشگاه ماندم و چند ساعتی را کنار بچه های همدم سپری کردم.»

بازیگر خوب و توانای کشورمان ادامه داد: «احساس می کنم که بعد از زیارت امام رضا (ع) و دیدن بچه های همدم حالم بهتر شده و به همین دلیل دوست دارم که خارج از برنامه و دعوت آقای عزیزی اگر وقت کردم بازهم به مشهد بروم و این بچه ها را ببینم. نکته دیگر به همراهان ما در این سفر برمی گردد. همیشه یک سری از بازیکنان فوتبال را در تلویزیون و یا برنامه های مختلف می دیدم اما حالا با توجه به اینکه آنها را از نزدیک دیده ام از افتخارآفرینی شان خوشحالم و باید بگویم که از دیدن آنها لذت بردم.»

ستاره سریال های تلویزیونی ما در ادامه از کارهای اخیرش صحبت کرد: «در حال حاضر هیچ کار خاصی نمی کنم و فعلا سرم را با حضور در برنامه های اینچنینی گرم می کنم. فکر می کنم که بعد از این همه شلوغی حضور در یک چنین مراسم هایی حالم را بهتر می کند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir