تعطیلات تابستانی ماریا شاراپووا در لندن + تصاویر
ماریا شاراپووا یک هفته را در لندن می گذراند تا با به دست آوردن سابقه کار در یک آژانس تبلیغاتی، داروهای ممنوعه را نیز ترک کند.

ماریا شاراپووا در لندن:

به گزارش سیمرغ، ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) تعطیلات تابستانی خود را با اقامت یک هفته ای در لندن طولانی تر کرد. او این یک هفته را در یک آژانس تبلیغاتی برجسته می گذراند تا سابقه کار به دست بیاورد.

قهرمان سابق جهان در حال بهره بردن از زمان خودش است. او به دلیل استفاده از ملدونیوم به دو سال محرومیت از حضور در میادین تنیس محروم شده است بنابراین وقت آزاد زیادی دارد.

ماریا شاراپووا در لندنماریا شاراپووا در لندن
عکس ماریا شاراپووا در لندنعکس ماریا شاراپووا در لندن

شاراپووای 29 ساله منتظر بود تا حکم فرجام خواهی او در یک دادگاه ورزشی در سوئیس بررسی شود، قرار بود نتیجه تا 28 جولای اعلام گردد. با این حال، او تا این مدت اجازه حضور در میادین ورزشی را نداشت بنابراین شانس شرکت در المپیک را نیز از دست داد. بنابراین او ترجیح داد یک هفته از زمان خود را در لندن و در دفتر تبلیغاتی VCCP بگذراند.

شاراپووا در لندنشاراپووا در لندن
عکس شاراپووا در لندنعکس شاراپووا در لندن

شاراپووا در تلاش است تا با افزایش مهارت های تجاری و بازرگانی خود به گسترش هرچه بیشتر برند شیرینی های لوکس خود به نام 'Sugarpova' کمک کند، وی اخیراً خط تولید شکلات را نیز به این مجموعه اضافه کرده است.

اینکه او چه مدت را در افزایش مهارت های تجاری و بازرگانی خود بگذراند مشخص نیست. در حال حاضر او پس از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش هایش در رقابت های آزاد استرالیا در 25 ژانویه، به دو سال محرومیت از حضور در میادین تنیس محکوم شده است.

ماریا شاراپوواماریا شاراپووا
سلفی ماریا شاراپوواسلفی ماریا شاراپووا

شاراپووا قول داده بود که به زودی به تورهای انجمن تنیس زنان ملحق شود، بسیاری از کارشناسان معتقدند که احتمال دارد محرومیت او به 12 یا 18 ماه کاهش یابد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ