پپ گواردیولا بر روی مجله GQ
پپ گواردیولا بر روی مجله GQ، استایل خود را به نمایش گذاشت.

تصاویر گواردیولا بر روی مجله GQ:

به گزارش سیمرغ، پپ گواردیولا(Pep Guardiola) سرمربی منچسترسیتی(Manchester City) در اولین هفته های آغازین لیگ برتر جزیره، استایل خود را روی مجله GQ به نمایش می گذارد، البته او در زمین فوتبال هم به همین اندازه موفق است.

گواردیولا 10 مسابقه اول خود در استادیوم اتحاد را با برد به پایان رسانده و در حال حاضر، تیمش در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلستان قرار گرفته است. در همین مدت او به همه ثابت کرده است که چرا در بایرن مونیخ(Bayern Munich) و قبل از آن در بارسلونا(Barcelona) اینقدر موفق بوده است.

اما حالا همه می فهمند سبک و سیاق او به میدان فوتبال محدود نمی شود. پس از انتشار تصاویر پپ روی جلد یک مجله اسپانیایی، او ثابت کرده است که ظاهرش نیز به اندازه عملکردش موفق است.

پپ گواردیولا بر روی مجله GQپپ گواردیولا بر روی مجله GQ

گواردیولا برای عکس هایی که روی این مجله (که به موسیقی، فوتبال و مسائلی از این دست می پردازد) گرفته، پیراهن و شلوار سرمه ای رنگ به تن دارد. در یکی دیگر از عکس ها او یک کت خاکستری نیز به این ترکیب اضافه کرده است، کتی که باعث هماهنگی بیشتر با مجموع ظاهر او شده است.

گواردیولا بر روی مجله GQگواردیولا بر روی مجله GQ
عکس گواردیولا بر روی مجله GQعکس گواردیولا بر روی مجله GQ

بر روی مجله علاوه بر تصویر گواردیولا، اشاره ای نیز به ژابی آلونسو(Xabi Alonso) نیز شده و از او به عنوان یکی از 50 فرد جذاب سال 2016 اشاره کرده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ