واگذاری امتیاز تیم صبای قم
براساس اعلام مدیرعامل باشگاه صبای قم, امتیاز این تیم واگذار خواهد شد.

امتیاز تیم صبای قم واگذار می‌شود

محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره پیروزی تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت تهران و افزایش شانس ماندنش در لیگ برتر، بیان‌ کرد: هنوز چیزی قطعی نشده است، اما دیروز (شنبه) با کمک هواداران و همتی که داشتند توانستیم به پیروزی مهمی دست یابیم، اما کماکان مشکلات صبا به قوت خود باقی است.

وی افزود: فصل رو به اتمام است و هنوز بازیکنان ۶۵ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. اگر اوضاع باشگاه به همین منوال پیش برود و شرایط تغییر نکند نمی دانم باید به چه شکل کار کنیم. اما در جریان هستم که استانداری قم فکر اساسی برای این معضل کرده و در نظر دارد امتیاز تیم را واگذار کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مشتری خوبی پیدا شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مشتری برای خرید امتیاز صبا پیدا شده است، گفت: فعلا اتفاق خاصی در زمینه واگذاری نیفتاده است و قرار شده امتیاز تیم از طریق مزایده واگذار شود.

کشوری فرد همچنین درباره آوردن پنج اتوبوس حامل هواداران تیم از قم به تهران عنوان کرد: به هر حال هواداران صبا احساس کردند تیمشان در خطر جدی سقوط قرار دارد و ممکن است از داشتن تیم لیگ برتری محروم شوند. همین موضوع انگیزه آن‌ها را برای حمایت از تیم زیاد کرد و به ورزشگاه آمدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir