پیشنهاد نجومی اینترمیلان به کونته: سالی 20 میلیون پوند
باشگاه اینترمیلان با پیشنهاد نجومی و 20 میلیون پوندی خود در تلاش است که کونته را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کند!

پیشنهاد 20 میلیون پوندی اینترمیلان به کونته

باشگاه اینترمیلان دست بردارِ کونته نیست و قصد دارد بیشترین حقوق بین مربیان دنیا را به او بدهد.
اینتر برای جدا كردن آنتونیو كونته از چلسی می‌خواهد این مربی را به پردرآمدترین مربی جهان تبدیل كند تا او را به ایتالیا برگرداند. پیشنهاد آنها دستمزد 20 میلیون پوند در سال است كه كونته را در رتبه نخست مربیان پردرآمد دنیا و هم‌ردیف پپ گواردیولا در منچسترسیتی قرار می‌دهد.

شكی نیست كه ژانگ جیندونگ مالك اینتر و گروه سرمایه‌گذار سونینگ در نراتزوری كه مالك باشگاه چینی جیانگسو سونینگ هم هستند، كاملاً در پیگیری این مسئله جدی عمل می‌كنند. آنها توانسته‌اند با والتر ساباتینی از مربیان رم به توافق برسند تا كار مدیریت فنی اینتر را به او بسپارند و ساباتینی از افراد نزدیك به كونته است. در حقیقت در پیش‌فصل 2014 كه كونته به طور ناگهانی یوونتوس را ترك كرد، ساباتینی به شدت تلاش كرد كونته را به رم ببرد.

اینتر برای تحولی بزرگ در تیمش آماده می‌شود و بودجه‌های خرید بازیكن در تابستان برای كونته به رقم 125 میلیون پوند خواهد رسید. آنها با ماركینیوس بازیكن پاری‌سن‌ژرمن كه یونایتد هم به او علاقه دارد، در حال مذاكره هستند. راجا ناینگولان هافبك رم و فدریكو برناردسكی از فیورنتینا از دیگر گزینه‌های خرید اینتر محسوب می‌شوند.

جدای از این، آنها می‌خواهند ایوان پریسیچ را به منچسترسیتی، یونایتد یا تاتنهام بفروشند. سمیر هندانوویچ دروازه‌بان نراتزوری هم ممكن است راهی لیورپول شود و همه این خروجی‌ها به بودجه خرید كونته خواهد افزود. با این امكانات كونته در صورت برگشتن به لیگ ایتالیا می‌تواند به راحتی به سلطه یوونتوس باشگاه سابقش بر سری A پایان بدهد. با اینكه مربی چلسی همه این گمانه‌زنی‌ها را تكذیب كرده، هرچه به پایان فصل نزدیك‌تر می‌شویم، اینتر جدی‌تر از همیشه این مسئله را دنبال می‌كند.

دستمزد فعلی كونته در چلسی سالانه شش میلیون پوند است كه پاداش‌ها هم به آن اضافه خواهد شد. این مربی همیشه در پیاده كردن برنامه‌های خودش مصمم بوده و سابقاً هم در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ثابت كرده كه اگر اوضاع بر وفق مرادش نباشد و نتواند به اهدافش برسد، به راحتی می‌تواند از تیمش جدا شود. دلیل بروز این همه شایعه در مورد بازگشت او به وطنش این است كه خانواده او هنوز در ایتالیا زندگی می‌كنند. رسانه‌های ایتالیا هم در این میان اعلام كرده‌اند كونته از بارسلونا و یك باشگاه دیگر كه نامش افشا نشده، پیشنهاد دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی