شیطنت عجیب لخویا علیه پرسپولیس
پرسپولیس در حالی باید هفته آینده به مصاف لخویا برود که مدیران این تیم قطری اعلام کردند به دنبال جذب مهدی طارمی هستند!

پیشنهاد لخویا به مهدی طارمی

عملكرد خوب مهدی طارمی در پرسپولیس و  تیم ملی و زدن ۲ گل ۳ امتیازی به قطر و چین در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به علاوه صدرنشینی در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تیم‌های مختلفی خواهان او شوند. در این میان پیشنهاد لخویا قطر در نوع خود جالب است.

قهرمان لیگ ستارگان قطر باید دوم خرداد در تهران به مصاف پرسپولیس برود و بازی برگشت مرحله یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز میزبان است. حالا پیشنهاد شیطنت‌آمیز باشگاه لخویا می‌تواند هشداری برای باشگاه پرسپولیس باشد كه در آستانه این دیدار تمركز مهدی طارمی را برهم بزند.

بر كسی پوشیده نیست مهدی طارمی وزنه سنگینی در پرسپولیس  به حساب می‌آید كه پیشنهاد ۴ میلیارد تومانی لخویا ممكن است تمركزش را برهم بزند. البته آقای گل ایران و لیگ قهرمانان آسیا به نزدیكانش گفته است تمایلی به بازی در قطر ندارد اما بعید نیست مبلغ پیشنهادی سنگین لخویا او را هم وسوسه كند. چه بسا لخویا نظری جدی هم روی طارمی نداشته و صرفاً برای بر هم زدن تمركز او چنین پیشنهادی ارائه داده باشد ولی به هر حال نمی‌توان از كنار این مسئله بی‌تفاوت عبور كرد.

پرسپولیس در بازی رفت و در تهران به برد با آوراژ گل زیاد نیاز دارد. بدیهی است برانكو بیشترین حساب را برای زدن گل بیشتر در خانه روی مهدی طارمی باز كرده است.

بنابراین ادامه دادن به ماجرای جدایی مهدی طارمی آن هم در حالی كه هنوز یك سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به نفع قهرمان ایران نیست. پیشنهاد ما به باشگاه پرسپولیس، برانكو و حتی خود مهدی طارمی این است كه قبل از بازی با لخویا آب پاكی را روی دست قطری‌ها ریخته و به صورت رسمی اعلام كنند او در ایران می‌ماند.

چنانچه هدف پرسپولیس و مهدی طارمی لژیونر شدن آقای گل هم باشد باز باید سیاست به خرج داده و حداقل تا پایان بازی برگشت مرحله یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حرفی از جدایی نزده و به فكر زدن گل بیشتر به لخویا در ورزشگاه آزادی تهران باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی