افشاگری درباره مبلغ قرارداد مرتضی تبریزی و استقلال: 1.6 میلیارد تومان
مدیرعامل ذوب آهن مدعی شده است که تیم استقلال برای به خدمت گرفتن مرتضی تبریزی پیشنهاد 1.6 میلیارد تومانی به وی داده است!

مرتضی تبریزی با 1.6 میلیارد به استقلال می آید

مرتضی تبریزی بهترین گلزن فصل گذشته ذوب‌آهن با توجه به اتمام قراردادش با این باشگاه به یکی از سوژه‌های اصلی بازار تابستانی تبدیل شده است.

چند باشگاه مطرح لیگ برتری در پی شکار این بازیکن بودند که استقلال و علیرضا منصوریان از همه مشتریان در قبال عقد قرارداد با این مهاجم جدی تر ظاهر شده و توافق اولیه هم صورت گرفت. در شرایطی که توافق این بازیکن با استقلالی ها به صورت رسمی تایید نشد مدیر ذوب آهن با افشاگری پرده از توافق عجیب باشگاه تهرانی با تبریزی برداشت.

سعید آذری در همین ارتباط گفت: «باشگاه استقلال در تماسی که با مرتضی تبریزی داشته پیشنهادی به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به او ارائه داده و طبیعی است که ما نمی توانیم پیشنهادات وسوسه انگیز استقلال و پرسپولیس را به بازیکنان تیم مان بدهیم و بین مبلغ پیشنهادی استقلال و تیم ما اختلاف فاحشی وجود دارد».

مدیران باشگاه استقلال در تایید این ادعا مدعی شدند مرتضی تبریزی از همان روزهای ابتدایی آغاز غیر رسمی بازار تابستانی با این تیم پرطرفدار پایتخت به توافق رسید که در این توافق قرار شد تا استقلالی ها با او به صورت رسمی قراردادی 1.2 میلیاردی ببندند و مبلغی در حدود 400 میلیون تومان نیز به عنوان پول رضایتنامه پرداخت کنند که به این ترتیب ادعای مدیرعامل ذوب آهن مورد تایید قرار می گیرد.

البته مدیرعامل ذوب‌آهن پیش از این بارها ادعاهای جنجالی دیگری هم داشته است. او در تعطیلات نیم‌فصل هم مدعی شده بود که منصوریان شخصا با چند بازیکن ذوب‌آهن تماس گرفته است، ادعایی که هرگز تایید یا تکذیب هم نشد.

حالا باور کردن رقم پیشنهادی استقلال به تبریزی هم مثل ادعای قبلی آذری سخت است. البته استقلالی‌ها پیش از این به چند بازیکن دیگر هم پیشنهادات این چنینی داده و آنها را جذب کرده بود اما سوال اینجاست که اگر قرار است استقلال به بازیکنی مثل تبریزی چنین مبلغی را پرداخت کند، برای نگه داشتن بازیکنانی مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی چه پیشنهادی باید به آنها بدهد؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir