انتخاب غافلگیرانه بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان
AFC در انتخابی غافلگیرانه, محسن ربیع‌خواه را به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان معرفی کرد.

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان

در دیداری که مهاجمان پرسپولیس توانستند با گل‌هایشان از یک قدمی حذف به جمع چهار تیم برتر آسیا برگردند، پیش‌بینی می‌شد که بهترین بازیکن زمین یک مهاجم باشد اما انتخاب AFCکمی غافلگیرکننده است.

انتخاب محسن ربیع‌خواه به عنوان بهترین بازیکن میدان نشان می‌دهد که احتمالا کارشناسان آسیایی، حفظ نتیجه با یک یار کمتر را عاملی برای بازگشت پرسپولیس دانسته‌اند. محسن ربیع‌خواه بعد از اخراج کامیابی‌نیا به پست اصلی خودش بازگشت.

او که از ابتدا به عنوان دفاع چپ به میدان آمده بود در یک تغییر پست اجباری باز هم هافبک دفاعی شد و عملکرد قابل قبولی هم داشت. اگرچه پرسپولیس یک گل دریافت کرد اما مقابل حملات الاهلی ایستادگی کرد تا در نهایت با دو گل بازی را برگرداند.

ربیع‌خواه به خوبی توانست جای خالی کمال را پر کند و آمار می‌گوید که نقش ویژه‌ای در نتیجه بدست آمده داشته است. او با ۷ بازپس‌گیری توپ، ۲ دفع توپ، ۲ قطع پاس حاصل عملکرد او از زمانی است که به وسط زمین آمد. یکی دیگر از نکات مثبت بازی او هم تعداد کم پاس‌های اشتباهش است.

هفت پاس اشتباه در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر و زیر فشار زیادی بازی می‌کرده است آمار بدی نیست. این آمار در کنار هم، AFC‌را به این نتیجه رساند تا بازیکن محبوب برانکو را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com