شوک بزرگ فوتبالی: حضور بارسلونا در لیگ برتر انگلیس
جدایی ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا حرف‌وحدیث‌های بسیاری درباره تیم بارسلونا به وجود آورده است و گفته می شود بارسلونا در لیگ برتر انگلیس حضور خواهد داشت!

بارسلونا به لیگ برتر انگلیس می رود؟

جدایی ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا یکی از اتفاقات روز دنیاست که با حرف‌وحدیث‌های بسیاری به رای‌گیری گذاشته شده است. اتفاقی که یک پای آن هم به فوتبال باز شده و بدون شک اگر شایعات درباره اتفاقی عجیب که پیامد این جدایی محسوب می‌شود، واقعیت داشته باشد، دنیای فوتبال در شوک بزرگی فرو خواهد رفت.

جربان از این قرار است که شایعاتی به وجود آمده درباره جدایی باشگاه بارسلونا از لالیگا؛ اتفاقی که خیلی‌ها اعتقاد دارند به دنبال جدایی ایالت کاتالونیا از اسپانیا رخ خواهد داد. جریانی که بیشتر نیز از سوی وزیر ورزش ایالت کاتالونیا تبدیل به یک خبر عجیب شده است.

در همین رابطه البته رسانه‌های انگلیسی نیز خبری روی خروجی‌ سایت‌های‌شان مبنی بر پیوستن بارسا به لیگ‌برتر انگلیس منتشر کردند. اتفاقی که درست است برای عملی شدن پروسه‌ای طولانی نیاز دارد، اما بدون شک تا حد زیادی جذابیت فوتبال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جالب است بدانید این اتفاق اگر رخ دهد، اولین بار نخواهد بود. در حال حاضر نیز حضور تیم موناکو در لیگ فرانسه یا حتی حضور تیم‌های ولزی در لیگ‌برتر انگلیس وضعیت مشابهی را به وجود آورده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir