پاسخ مهم فیفا به اعتراض مهدی طارمی
فیفا در نامه ای اعلام کرد که مهدی طارمی درهرصورت محکوم است و وی بخشیده نخواهد شد.

فیفا خطاب به مهدی طارمی : تو محکومی پسر!

دادگاه بین المللی ورزش، مهدی طارمی را بدون بررسی صحت و سقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس مقصر دانسته و تعلیق محرومیتش را منتفی اعلام کرده است.
در نامه دادگاه بین المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است این بازیکن، اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است. از این رو از مهاجم ملی پوش پرسپولیس خواسته است تا درخواست خود را درباره اینکه نسبت به کدام بند از محرومیتش شکایت دارد اعلام مجدد کند.

پاسخ دادگاه بین المللی ورزش، جمعه به نماینده قانونی این بازیکن اعلام و از آنها خواسته شده تنها ظرف مدت سه روز می توانند درخواست شفاف خود را مبنی بر رفع کامل محرومیت یا بخشش جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مبنی بر پرداخت خسارت به باشگاه ریزه اسپور ترکیه اعلام کنند.

از ابتدا هم مشخص بود شکایت مهدی طارمی به جایی نخواهد رسید. برای هیچ مقامی در فیفا قابل قبول نیست که مهدی طارمی با پرسپولیس قرارداد داشته و آنوقت برای مذاکره و عقد قرارداد به ترکیه رفته. دراین صورت هم مهدی طارمی محکوم است. همان طور که فیفا توضیح داده او نباید با وجود عقد قرارداد با تیم پرسپولیس به ترکیه می رفته و با تیم ریزه اسپور تمرین می کرده و قرارداد می بسته. البته اگر این ثابت شود حسنش این است که باشگاه پرسپولیس از خطا تبرئه می شود و دو پنجره نقل و انقتالاتی که برای ای تیم بسته شده باز خواهد شد.

ضاف بر اینکه اثبات این موضوع می تواند جریمه نقدی تیم پرسپولیس را کم کند. در حال حاضر اعتراض مهدی طارمی به جریمه 790 هزار یوریی است که باید نیمی از آن را پرداخت نماید.
کی روش هم به مهدی طارمی توصیه کرده تنها به جریمه نقدی معترض شود.

باشگاه پرسپولیس هم به این رای معترض شده. آنها می گویند با مهدی طارمی پیش از حضور در تیم ریزه اسپور قرارداد داشتند. هدف پرسپولیس بیشتر کنسل کردن محرومیت از پنجره نقل و انتقالات است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی