رفت و آمدهای علی دایی به فدراسیون فوتبال: دایی سرمربی تیم امید می شود
علی دایی به تازگی رفت و آمدهای زیادی به فدراسیون فوتبال پیدا کرده است و شاید به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود.

علی دایی مربی تیم ملی امید می شود

چند روز پیش بود که علی دایی با حضور در برج میلاد در مراسم بدرقه ی تیم ملی جوانان حاضر شد. همان تیمی که در اردن و با هدایت فرهاد پورغلامی نتوانست از پس اردن – سوریه و فلسطین بر بیاد و در نهایت از صعود باز ماند.

امروز بار دیگر شاهد حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال بودیم. این بار مهدی تاج پذیرای سرمربی تیم سایپا بود و در مورد مسایل مختلف با علی دایی صحبت کرد.
بعد از صحبت های علی کریمی در مورد فساد در فوتبال علی دایی هم حرف های او را تایید کرد و گفت من حرف های علی کریمی را نخواندم اما شک ندارم فساد در فوتبال وجود دارد.

صحبت های علی دایی و مهدی تاج در نهایت به این ختم شد که قرار شده در نشستی جامع تر مربیان تیم های لیگ برتری دغدغه های خود را با مهدی تاج مطرح کنند و البته ر ئیس فدراسیون فوتبال گفت هم اکنون از همه ی ظرفیت ها برای مبارزه با فساد در فوتبال استفاده می شود.

اما بعد از این رفت و آمد شایعه ای هم براه افتاده. شایعه ای که شاید روزی به حقیقت بپیوندد. اینکه فدراسیون فوتبال نیت دارد در آتی هدایت تیم ملی امید را به علی دایی محول کند.

تیم  ملی امید تا بازی های مقدماتی المپیک مسابقه ای را به طور جدی پیش رو ندارد و تا آن موقع علی دایی هم می تواند به امورات خود در تیم سایپا رسیدگی کند. البته که علی دایی می تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی امید باشد به این خاطر که نسبت به دفعه ی قبل حضور در اردوی تیم ملی باتجربه تر شده و از همه مهمتر اینکه در سال های اخیر مربیگری به جوانان بهاء زیادی داده است و هم اکنون هم در اردوی تیم سایپا بهای خوبی به جوان ها می دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی