نه بزرگ کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها!
مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی سرمربی سابق بایرن مونیخ ادعا کرد که کارلتو پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد کرده است.

جواب منفی کارلو آنچلوتی به ایتالیایی ها

جووانی برانکینی، مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای هدایت آتزوری را رد کرده است.

از کارلتو به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی جامپیرو ونتورا پس از ناکامی این مرد ۶۹ ساله برای رساندن آتزوری به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و اخراج وی، یاد می‌شود و برخی رسانه‌ها از آغاز برخی مذاکرات با سرمربی سابق میلان در یکی دو روز اخیر خبر داده‌اند که البته به دلیل نامشخص بود آینده فدراسیون فوتبال ایتالیا و سرنوشت رئیس آن کارلو تاوکیو، نتایج مثبتی نداشته است.

اکنون اما برانکینی از رد شدن پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا توسط کارلتو خبر داده است. او به رادیو دیجی گفت که آنچلوتی پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا را قبول نکرده است.

در همین حال برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی به تیم ملی ایتالیا که با آن به یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ رسید و نیز روبرتو مانچینی سرمربی زنیت سنت‌پترزبورگ به عنوان گزینه‌های جایگزین، در صورت عدم توافق میان فدراسیون فوتبال ایتالیا و کارلتو نام برده می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir