آتیلا حجازی برای مذاکره با نفت تهران از ترکیه به تهران آمد!
 آتیلا حجازی برای مذاکره با مسئولان نفت تهران و قبول پیشنهاد سرمربی گری این تیم به تهران آمده است.

 آتیلا حجازی سرمربی نفت تهران شد

 آتیلا حجازی از دو سال قبل در ترکیه زندگی می‌کند، او در روزهایی که تازه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال شد، پیشنهاد همکاری با سرمربی جدید تیم را داشت ولی به هر دلیلی نپذیرفت و رفت.

حالا آتیلا به تهران سفر کرده تا با مدیران باشگاه نفت تهران برای مربیگری در این تیم مذاکره کند. تک‌پسر اسطوره آبی شب گذشته به تهران بازگشت تا امروز با مدیران نفت وارد مذاکره شود.

آتیلا جوانی تحصیلکرده، مؤدب و دوست‌داشتنی است که مدرک A آسیا را دارد و سابقه کار با مربیانی نظیر لوکا بوناچیچ، پرویز مظلومی، فیروز کریمی و... را داراست ولی باید از او پرسید دلیل تمایلش به کار در باشگاهی با انبوه مشکلات مالی چیست.

تیمی که بازیکنانش هر روز بابت عدم دریافت مطالبات خود با نارضایتی سر تمرین حاضر می‌شوند و می‌گویند در فصل سرما پیراهن آستین‌بلند ندارند و حتی تیم فاقد امکانات اولیه است، چه دستاوردی برای آتیلا دارد که با عنوان «حجازی» قصد حضور در این تیم را دارد و به این تیم بحرانی چه کمکی می‌تواند بکند؟

همه می‌دانیم هر شخصی که دغدغه مالی داشته باشد، تمرکز کافی را ندارد و این موضوع شامل حال فوتبالیست‌ها هم می‌شود که برای انجام تمرینات مفید و بازدهی در تمرینات باید تمرکز داشته باشند.


** براساس آخرین خبر منتشر شده, آتیلا حجازی به توافق نهایی با مسئولان نفت تهران رسیده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: parsfootball.com