اشتباه استراتژیک مهدی تاج مقابل علی کریمی و شکایت شخصی از وی
مهدی تاج برای شکایت از علی کریمی ، سرمربی سپیدرود رشت را به دادگاه فراخواند.

شکایت شخصی مهدی تاج از علی کریمی

در پی دعواهای دنباله دار علی کریمی و فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج از علی کریمی شکایت شخصی کرده و حالا برگه احضاریه این بازیکن پیشین فوتبال ایران به دستش رسیده است و باید به دادسرا برود. این شاید مهمترین اشتباه استراتزیک مهدی تاج در شرایطی باشد که علی کریمی را تبدیل به یک قهرمان در این دعوا می کند. علی کریمی در ابتدا به عنوان یک منتقد وارد دعوا شد و به مرور هرچه رفتارهای دو طرف پیش رفت ، از او  یک منتقد خشن تر را به نمایش گذاشت.

خیلی از اهالی فوتبال داشتند به کریمی به دلیل عدم تمرکز روی گفتارش هشدار می دادند اما این شکایت های حقوقی از اصفهان و حالا از خود رئیس فدراسیون فوتبال ، مسیر این پرونده را تغییر داده است. حالا دیگر مهدی تاج است که زیر فشار می رود و سلبریتی های پر شمار او را متهم می کنند.

تحمل بیشتر تاکتیکی بود که رئیس فدراسیون باید در پیش می گرفت اما مثل همیشه او در این موارد ، به سراغ دوستانش در دستگاه قضایی رفته است . روند پرونده را به بیرون از خانواده فوتبال برده است و با این رفتار ، مجالی در اختیار رقیبش گذاشته است که بتواند از آن بیشترین بهره را ببرد.

حالا تاج در آستانه جام جهانی خود را سیبل دعوایی سراسر باخت با علی کریمی کرده است و البته هواداران پر شمار پرسپولیس را هم روبروی خود قرار داده است. در حالی که همه دیگرانی که در این دعوا کریمی به آنها تاخته و منتقدشان بوده هم اگر شکایت می کردند ، مهدی تاج نباید شکایت شخصی علیه کریمی اقامه می کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir