جنجال جدید در فوتبال ایران؛ احضار مهدی تاج به دادستانی بخاطر مسعود شجاعی!
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل تخلف حضور مسعود شجاعی در تیم ملی فوتبال به دادگاه احضار شد.

علت احضار مهدی تاج به دادستانی؟

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران پس از اتفاقی که در ماه های اخیر، مانع حضور او در جمع شاگردان کارلوس کی روش شد، یکی از مهم ترین خبرهایی بود که در نوروز 97 تیم ملی فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرار داد.

همزمان با بازگشت شجاعی به تیم ملی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احضار وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی نسبت به این موضوع خبر دادند و حال دستگاه های قضائی مهدی تاج را احضار کرده اند تا درباره اینکه چگونه این بازیکن با وجود بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در رقابت های لیگ اروپا مجوز بازگشت به تیم ملی ایران را به دست آورده است، توضیح دهد.

یکی از نزدیکان مهدی تاج این امر را تائید کرد.

به هر حال حضور تاج در جلسه دادرسی دادگاه در فاصله کمتر از 2 ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی می تواند دردسرهای فدراسیون فوتبال را که این روزها با حواشی مختلفی درگیر است، افزایش دهد و حتی احتمال اینکه مسعود شجاعی دیگر به تیم ملی دعوت نشود هم وجود دارد.

نکته جالب تر اینکه یوسف نزاد نایب رئیس  فراکسیون ورزش مجلس مدعی است در زمان حضور تاج در خانه ملت صحبتی در مورد مسعود شجاعی نشده است.

به هر حال باید به این نکته توجه کرد در صورتی که شکایتی نسبت  به حضور مسعود شجاعی در تیم ملی بدست  مجلس نرسیده است تاج چگونه به دادستانی احضار شده است؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir