علی دایی آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت
علی دایی سرمربی سایپا اعلام کرد که قلی زاده را به هیچ تیمی در داخل کشور نمی دهند.

قلی زاده به هیچ تیم داخلی نمی رود

علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت:«می خواهیم برنده باشیم و فصل را با پیروزی مقابل پیکان به پایان برسانیم.»

او این را گفت و ادامه داد: «شرایط جدول به گونه‌ای است که دو تیم به تیم پیکان چسبیده‌اند و این تیم اگر در بازی فردا مقابل ما ببازد و حریفانش پیروز شوند در جدول سقوط خواهد کرد به همین خاطر پیکان با تمام قوا به مصاف ما می‌آید و در عین حال ما هم سعی می‌کنیم برنده باشیم و امیدواریم به اتفاقات خوبی که رخ بدهد و در جدول صعود کنیم.»

خبرنگاری به بحث تبانی در هفته‌های پایانی لیگ دست اول اشاره کرد و از علی دایی پرسید اگر در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیز چنین اتفاقی رخ دهد چه اتفاقی می‌افتد و او انتظارش از تیم‌هایی که نه شانس کسب سهمیه را دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می‌کنند چیست، گفت:«انتظاری که من از این تیم‌ها دارم این است که شرافتمندانه بازی کنند فرقی نمی‌کند که در هفته اول بازی می‌کنند یا هفته آخر. فوتبال بازی شرافتمندانه است و باید همه با تمام وجود بازی کنند. فرقی نمی‌کند تیم پایین جدولی باشد و تیم بالای جدولی. همه باید شرافتمندانه بازی کنند تا حق به حقدار برسد و در نهایت آن تیمی که زحمت کشیده است به موفقیت دست یابد. من از این بابت غصه‌ای نمی‌خورم و اطمینان دارم که همه تیم‌ها در هفته آخر با تمام وجود بازی خواهند کرد.»

سرمربی سایپا درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به قلی زاده هم این واکنش را نشان داد: «مطمئنا قلی‌زاده یکی از بهترین‌های این فصل بود و کمک زیادی به تیم ما کرد.او با باشگاه قرارداد دارد و به هیچ عنوان او را به تیم داخلی نخواهیم داد. انشاءالله که اگر او در ایران ماندنی شد در همین سایپا به فوتبالش ادامه خواهد داد. »



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir