پاسخ مهدی تاج به شایعه ممنوع التصویر بودنش!
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل بالا رفتن فشارم نتوانستم در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شرکت کنم.

آیا مهدی تاج ممنوع التصویر است؟

مهدی تاج (دوشنبه) پس از پایان نشست روسای فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک درباره غیبت خود در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال و شایعه ممنوع التصویری اش، در جمع خبرنگاران گفت: ممنوع التصویر نیستم. فشارم بالا بود و نتوانستم در این جشن حضور یابم.

وی درباره اختلافات بین زلاتکو کرانچار سرمربی جدید تیم امید با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، گفت: سیاست فدراسیون در انتخاب مربیان، از بالا به پایین است. بر اساس ارزیابی کمیته فنی، کرانچار برای تیم امید انتخاب شد که ما نیز از این سیاست کمیته فنی حمایت کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا پیشتر وزارت ورزش و جوانان صلاحیت کرانچار را رد کرده بود، اظهار بی اطلاعی کرد.

تاج در پاسخ به این سوال که چرا جواد نکونام برای هدایت تیم امید انتخاب نشده است؟ گفت: موفقیت تیم نساجی و کار بزرگی که نکونام در این تیم کرد را تبریک می گویم اما اکنون دیگر تیم امید را به دست کرانچار سپردیم.

وی خاطرنشان کرد: درباره لیگ دسته یک فوتبال باید بگویم آنهایی که عنوان می کنند ورزشگاه ها خالی از تماشاگر است، باید گفت اینطور نیست زیرا هر موقع فوتبال به حمایت نیاز داشته، تماشاگران ورزشگاه را خالی نگذاشته اند. ما بیشترین تماشاگران را در سطح آسیا داریم.

رئیس فدراسیون در پاسخ به سوالی درباره علت تعلل در ابلاغ و اجرای حکم محرومیت افشین پیروانی مدیر پیشین تیم ملی، گفت: هر حکمی صادر شود، محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون امضا می کند.

نشست رئیسان فدراسیون های ورزشی، صبح امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
شیخ احمد پس از پایان این نشست، تهران را ترک کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir