خونه به خونه به این دلیل راضی شد در فینال جام حذفی حاضر شود
تیم خونه به خونه نماینده بابل در لیگ دسته یک هرطور شده به دنبال صعود به لیگ برتر است و مدارکی را درباره تبانی باشگاه نساجی به فدراسیون ارائه کرده است.

خونه به خونه به لیگ برتر می اید؟

تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از ناکامی در صعود به رقابت های لیگ برتر در هفته پایانی لیگ یک، به صورت سفت و سخت مدعی است که دیگر تیم استان مازندران که به لیگ برتر صعود کرده، با تبانی موفق به انجام این کار شده.

اعتراض خونه به خونه به این مسئله به قدری شدید بود که قاسم حسن زاده مالک این باشگاه اعلام کرد تا روشن نشدن تکلیف اتفاقات بازی راه آهن و نساجی، اجازه نمی دهد تیمش در فینال جام حذفی بازی کند که البته در نهایت این اتفاق نیفتاد و خونه به خونه در فینال به میدان رفت.اتفاقی که با قول فدراسیون فوتبال رخ داد.

فدراسیون فوتبال به حسن‌زاده مالک خونه به خونه قول داده تا پرونده تبانی در لیگ یک را پیگیری کند و به همین دلیل خونه به خونه راضی به حضور در فینال جام‌حذفی شد. گفته می شود بابلی ها مدارک مستند و مستدلی را در این خصوص جمع آوری کرده اند و تحویل فدراسیونی ها داده اند.

تیام که در دقیقه 35 تک گل استقلال در فینال حذفی را به ثمر رساند، دقایقی بعد به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کرد تا حضورش در بازی هفته آینده استقلال مقابل ذوب آهن در هاله ای از ابهام باشد.

گفته می شود که مصدومیت تیام از ناحیه لگامنت است و حضور مهاجم سنگالی استقلال در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل ذوب آهن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir