حکم محرومیت دائمی در انتظار مربی سرشناس توسط کمیته اخلاق
براساس خبرهای منتشر شده کمیته اخلاق قصد دارد که با یکی از مربیان خطاکار برخورد کرده و او را با محرومیت دائمی جریمه کند!

یک مربی مشهور ممنوع‌الكار می‌شود

كمیته اخلاق قصد برخورد جدی با تخلفات صورت گرفته در فوتبال كشور را دارد اما شرط برخورد این كمیته در یك تصمیم صحیح وجود مستندات خواهد بود و خوشبختانه خیلی به حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌شود.

اعلام محرومیت 5 ساله افشین پیروانی كه البته با اعتراض این مدیر مواجه شده و شاید در آینده این رأی تغییر كند و حتی مدیر تیم پرسپولیس تبرئه شود نشان می‌دهد كمیته اخلاق ابایی از برخورد با دانه درشت‌ها و اسمی‌ها ندارد.

خبرهای رسیده حكایت از آن دارد كه ادامه تخلفات از سوی یك مربی سرشناس كه موفقیت‌های خوبی در سال‌های اخیر داشته كمیته اخلاق را بر آن داشته رأی به محرومیت دائمی این مربی بدهد. البته صدور این رأی هنوز قطعی نشده اما تخلفات ادامه‌دار این مربی و گزارشات متعددی كه از او به كمیته اخلاق رسیده این كمیته را به ستوه درآورده است و شاید چاره‌ای برای این كمیته باقی نماند كه رأی به ممنوع‌الكار شدن این مربی بدهد!

عمده اتهامی كه به این مربی وارد شده گرفتن درصد ترانسفر از بازیكنان و نقش داشتن در دوپینگ است كه در برخی از بازی‌های این فصل مورد اشاره مربیان حریف بوده و در این باره صحبت‌هایی هم به میان آمده است. گفته می‌شود یكی از باشگاه‌ها به همین بهانه با مربی مورد اشاره قطع همكاری كرده است.

در آیین نامه كمیته اخلاق اشاره به این شده كه كمیته اخلاق در صورت تكرار تخلف از سوی كادر فنی می‌تواند رأی به ممنوع‌الفعالیت شدن مربی بدهد. صدور این رأی بدین معنی است كه مربی خطاهای سنگینی را مرتكب شده و به توصیه این كمیته مبنی بر تغییر مسیر توجه نكرده است.

بوده‌اند مربیانی كه یكی، دو سال محروم شدند مثل فراز كمالوند اما بعد از محرومیت خطایی نكردند و هم‌اكنون به كار خود ادامه می‌دهند البته كمیته اخلاق براساس سیاستی كه در پیش گرفته رأی صادره را اعلام رسمی نخواهد كرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی