اقدام عجیب قلعه نویی در سپاهان!
سپاهان با خرید سجاد شهباززاده حالا در خط حمله خود 6 مهاجم دارند!

سپاهان این همه مهاجم می‌خواهد چه کار؟

تیم فوتبال سپاهان که در ۳ فصل اخیر وضعیت مناسبی نداشته است در مدت زمان کوتاهی با امیر قلعه‌نویی به توافق رسید تا تکلیف نیمکت خود را مشخص کرده باشد. قلعه‌نویی نیز همان موقع لیست مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داد تا مسعود تابش شروع به مذاکره با بازیکنان مدنظر پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر کند.

در حالی که همه از ابراهیم عالمه به عنوان گلر سال آینده نام می‌بردند اما امیر قلعه‌نویی در اولین خرید خود پیام نیازمند دروازه‌بان فصل گذشته پیکان را به جمع شاگردان خود اضافه کرد تا مشخص شود عالمه در ترکیب فصل آینده او جایی ندارد اما این تنها خرید سپاهان نبود و آن‌ها با محمد ایران‌پوریان، کی‌روش استنلی و ابراهیم صالحی سه خرید دیگر نیز رونمایی کردند تا فعال‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تا این جای کار باشند و تنها دو سهمیه لیگ‌برتری دیگر داشته باشد.

سپاهانی‌ها امروز نیز با سجاد شهباززاده به توافق رسیدند تا سپاهان پنجمین خرید خود را نیز رسماً انجام داده باشد اما شهباززاده در حالی امروز به جمع زردپوشان پیوست که سپاهان در جمع خود مهدی شریفی، ساسان انصاری، مسعود حسن‌زاده، کی‌روش استنلی و ابراهیم صالحی را در اختیار داشت و اکنون آن‌ها شش مهاجم در اختیار خود دارند.

حال با این خرید باید دید آیا از بین شریفی، حسن زاده و انصاری یکی از آن‌ها از جمع سپاهانی‌ها جدا خواهد شد یا خیر. البته شهباززاده جزو سهمیه لیگ‌برتری نیست و به عنوان بازیکن آزاد به سپاهان پیوسته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir