کارلوس کی روش پس از بازی با اسپانیا چه نظری داشت؟
کارلوس کی روش پس از بازی ایران و اسپانیا, اعلام کرد که به نظر نتیجه عادلانه بازی مساوی بوده است.

نظر کارلوس کی روش درباره بازی ایران و اسپانیا

کارلوس کی روش بعد از دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با شکست یک بر صفر شاگردانش به پایان رسید, گفت: شایسته باخت نبودیم و منصفانه نبود اما این اتفاقات قبلا هم برای من در آفریقای جنوبی افتاده بود. ما تیم خوبی داشتیم و باید از اسپانیا تشکر کنیم خیلی از آنها یاد گرفتیم. بازیکنان من لیاقت بیشتری داشتند اما حقیقت بازی است و باید قبول کنیم.

وی ادامه داد: تلاش‌مان را کردیم اما فکر می‌کنم نتیجه عادلانه مساوی بود. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم چون می‌خواهیم بازی بعدی را انجام دهیم. الان نمی‌خواهم درباره انتخاب داوران چیزی بگویم. می‌خواهم از اسپانیا تشکر کنم چون از آنها یاد گرفتیم.

کی‌روش درباره بازی دوشنبه آینده با پرتغال عنوان کرد: ما یک فینال با اسپانیا داشتیم و یک فینال دیگر با پرتغال داریم و باید تلاش‌مان را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: به نظر من نتیجه بهتری می‌توانست برای ما رقم بخورد، اما از این بازی که انجام دادیم خوشحالیم، با این حال باید بگویم که بازیکنان اسپانیا خیلی خوب هستند و بازیکنان کاملی هستند.

وی ادامه داد: من دوست ندارم درباره تیم حریف صحبت کنم، از بازیکنان تیم خودم صحبت می‌کنم، درباره بازیکنانی که خودشان را قربانی کردند تا تیم نتیجه بگیرد. باید برای بازی بعدی مقابل پرتغال روحیه جنگندگی‌مان را حفظ کنیم چون می‌خواهیم به دور بعدی صعود کنیم. ما در این بازی هم خوب بازی کردیم و ۳ شانس خوب گلزنی داشتیم و داور آمریکای جنوبی هم خیلی از خطاهایی که به سود ما بود را اعلام نمی‌کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir