استقلال با امیدهایش به مصاف پرسپولیس برود!
از سوی مدیران باشگاه استقلال به کادرفنی توصیه عجیبی برای حضور در سوپرجام شده و گفته شده است که با بازیکن امید به دیدار پرسپولیس بروند!

استقلال با امیدهایش به مصاف پرسپولیس برود!

از اطراف باشگاه استقلال این خبر به دست مان رسید که گویا استقلالی ها قصد دارند با تیم امیدشان به سوپرجام وارد شده و مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

دیدار سوپرجام روز ۲۹ تیرماه و بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و استقلال قهرمان جام حذفی انجام خواهد شد اما وینفرد شفر به زمان انجام این بازی معترض است و هر روز اعتراض خود را از طریق انجام مصاحبه، بیان می کند. از این رو، شنیدیم مدیران باشگاه استقلال برای کاهش اعتراضات به شفر پیشنهاد کرده اند با تیم امید و جوانانش وارد سوپرجام شود.

البته این تقابل نیز در تاریخ دربی ها ثبت می شود و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، امکان دارد استقلالی ها با شکست، دربی را به اتمام برسانند که مطلوب هواداران این باشگاه بزرگ نیست. از سوی دیگر، پرسپولیسی ها با هیاهو و انگیزه های خاصی در مورد دربی صحبت می کنند و اعتقاد دارند باید انتقام شکست در بازی برگشت لیگ برتر مقابل استقلال را در سوپرجام بگیرند.

باید دید این پیشنهاد عجیب، مورد قبول شفر قرار می گیرد یا نه.

از سوی دیگر، سازمان لیگ نیز بارها اعلام کرده حاضر نیست زمان دربی در سوپرجام را تغییر بدهد و بازی، ۲۹ تیرماه حدود دو هفته دیگر در تهران برگزار خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی