نامهربانی روس ها با سعید عزت‌ اللهی
سعید عزت‌ اللهی یک سال دیگر با تیم روستوف قرارداد داشته و آنها به راحتی اجازه جدا شدن به وی را نمی دهند.

باشگاه روستوف به سعید عزت‌ اللهی: 7 میلیون دلار بده برو!

سعید عزت‌ اللهی هافبک دفاعی جوان تیم‌ملی مثل دیگر ستاره‌های بازیکنان ایران وضعیت نامعلومی دارد. بعد از جام‌جهانی خیلی‌ها توقع دارند او هم به لیگ بهتری منتقل شود و بتواند در باشگاه بهتری بازی کند. عزت اللهی سال گذشته در حالی که می‌توانست به لیگ بهتری برود، در روسیه و باشگاه روستوف ماند. او اشتباه استراتژیکی کرد.

عزت اللهی تلاش کرد تا از کانال مدیر برنامه های مختلف با باشگاههای مختلف مذاکره کند ولی در نهایت جیبش کاملا خالی ماند و مجبور بود قراردادش را با روستوف امضا کند. حالا او در حالی جام جهانی را به پایان رسانده که یک فصل دیگر با باشگاه روستوف قرارداد دارد و عملا نمی‌تواند به راحتی به تیم دیگری برود. روس‌ها نشان داده‌اند در این مواقع به سادگی با جدایی بازیکنان موافقت نمی‌کنند و برای آنها مشکل درست می‌کنند.

عزت‌اللهی هم قطعا از این مسئله مستثنی نیست. باشگاه روستوف از همین حالا سنگ بزرگی جلوی پای او قرار داده است. این باشگاه به سعید اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی او موافقت می‌کند که باشگاه جدیدش 7 میلیون دلار برای رضایتنامه اش پرداخت کند!

عزت اللهی آنقدرها بازیکن مطرحی در سطح اروپا نیست که یک باشگاه حاضر باشد چنین پولی برای او بپردازد. به همین خاطر از همین حالا یکجورهایی باید قید جدایی او از لیگ روسیه را زد. سعید قصد دارد هر طور شده در فوتبال اروپا بماند چراکه همین حالا یک باشگاه قطری خواهان جذب او شده و حاضر است پول خوبی هم بپردازد ولی عزت اللهی تاکید کرده قصدش ماندن در اروپاست.

اگر او بخواهد راهی قطر شود آنها حاضر هستند پول رضایتنامه اش را بدهند ولی در اروپا باشگاهی نیست که چنین پولی بابت سعید پرداخت کند. بدین ترتیب عزت اللهی به خاطر تصمیم اشتباهی که سال گذشته گرفت حالا مجبور است در روستوف بماند و یک سال دیگر کنار روس ها باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir