بازیکنی که مسی از مسئولان بارسلونا خواسته او را به خدمت بگیرند!
مسی به مسئولان باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده است که کریستین پاوون را به خدمت بگیرند.

کریستین پاوون به بارسلونا می آید؟

باشگاه بوکا جونیورز درصدد است قرارداد با بازیکن ملی‌پوش خود کریستین پاوون را تمدید کند. این مهاجم 22 ساله جزو بازیکنانی بود که در جام جهانی 2018 برای آرژانتین بازی کرد و عملکرد خوبش و همکاری که با لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته داشت، مورد توجه ستاره بارسلونا قرار گرفته و به همین دلیل او از مسئولان بارسلونا درخواست کرده که این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرند.

با این حال طبق ادعای نشریه آس، باشگاه بوکاجونیورز نمی‌خواهد به آسانی بازیکن ملی‌پوش خود را از دست بدهد و به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده و به موجب آن قصد دارد غرامت فسخ قرارداد او را به 42.5 میلیون یورو افزایش دهد.

در گزارش آس نقل قولی هم از مسی پس از بازی دوستانه چندی پیش آرژانتین مقابل هاییتی آمده که درباره پاوون می‌گوید:«من پاوون را زوجی مناسب برای خودم در زمین بازی می‌بینم. او واقعاً با استعداد است. او بازیکن بسیار سریع است و نسبت به آنچه که ما در تیم‌مان داریم، چیزهای متفاوتی ارائه می‌کند.»

پاوون در دو فصل حضورش در بوکا جونیورز 17 گل زده و آمار پاس‌های گلش هم تحسین‌برانگیز است. درخشش او سهم بسزایی در قهرمانی بوکا در فصل گذشته لیگ آرژانتین داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir