لوئیس انریکه: منتظر تغییرات غافلگیرکننده در ترکیب اسپانیا باشید
لوئیس انریکه سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا در جلسه معارفه خود گفت به اینجا آمدیم تا بهترین اتفاق‌ها را رقم بزنیم.

صحبت های لوئیس انریکه سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا

لوئیس انریکه، سرمربی جدید اسپانیا لحظاتی پیش با حضور در فدراسیون فوتبال این کشور رسما معارفه شد تا کارش را ماتادور‌ها آغاز کند.

انریکه، سرمربی ماتادور‌ها در این معارفه گفت: ما تمام اتفاق‌های رخ داده را تحلیل خواهیم کرد. کار لوپتگی و هیرو خوب بود. کلمه شکست واقعا زشت است. موانعی در راه به وجود می‌آید که باعث شکست می‌شود. ما به اینجا آمدیم تا بهترین اتفاق‌ها را رقم بزنیم. اینجا هیچ انقلابی رخ نداده است. تغییراتی اتفاق افتاده است.

وی افزود: این طبیعی است که در ترکیب تیم ملی اسپانیا منتظر تغییراتی باشید، چون هر مربی‌ای سبک و تاکتیک خاص خود را دارد. مربی وظیفه بزرگی را بر دوش دارد و باید در انتخاب هایش دقت کند. من با هیچ بازیکنی صحبت نکردم و آن‌ها را با نگاه به بازی هایشان انتخاب می‌کنم. ما سبک  بازی خودمان را داریم به طبع آن لیست اولیه تیم ملی اسپانیا را اعلام خواهیم کرد. رسانه‌ها باید منتظر تغییراتی در ترکیب تیم ملی باشند و پیش بینی‌های زیادی در این باره می‌شود.

سرمربی سابق بارسلونا در پایان گفت: ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم تا وضعیت‌مان را بهتر کنیم. شما باید به بهترین شکل دفاع کنید و از فرصت‌های به دست آمده جلوی دروازه نهایت استفاده را کنید. قضیه پیکه متفاوت است، چون او دو سال پیش اعلام کرده بود که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ خداحافظی می‌کند. این حالت خاصی برای پیکه است و باید به تمام بازیکنان احترام بگذاریم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی