جهانی شدن مشکل فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق کی روش
مشکلات فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق کارلوس کی روش سوژه جهانی شد

بازتاب دردسرهای پرداخت حقوق کی‌روش در رسانه‌های جهان

اظهارات مهدی تاج درباره کارلوس کی‌روش که گفته بود فدراسیون فوتبال نمی‌تواند به دلیل تحریم‌ها حقوق این مربی پرتغالی را پرداخت کند در رسانه‌های مختلف جهان از جمله آلمان بازتاب زیادی داشته است.

fn1today در این‌باره نوشته است که قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته به پایان رسیده است اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید جای هیچ نگرانی نیست و کی‌روش همچنان تا جام ملت‌ها سرمربی ایران خواهد ماند. این در حالی است که طبق گفته‌های رییس فدراسیون فوتبال ایران ۷۰۰ هزار دلار به کارلوس کی‌روش بدهکار است و به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانند این پول را به حساب بانکی سرمربی تیم ملی ایران انتقال دهند.

فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است با کمک وزارت امور خارجه این مشکل حل شود و این انتقال پول صورت گیرد تا تنها مانع موجود بر سر ادامه همکاری کی‌روش و تیم ملی ایران حل و فصل شود.

رسانه‌های بلژیکی و چک نیز درباره این موضوع مطالبی را منتشر کردند. آنها نوشته‌اند که با توجه به نزدیکی جام ملت‌های آسیا هم‌چنان وضعیت کارلوس کی‌روش با توجه به مشکلات فدراسیون فوتبال ایران برای انتقال حقوق این مربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir