بلیت برگشت کارلوس کی روش رزرو شد اما بدون تاریخ!
منابع خبری در تیم ملی می‌گویند توافقات حاصل شده و کارلوس کی روش قبل از نهم شهریور به ایران بازمی‌گردد و به صورت رسمی قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند

کارلوس کی روش به ایران بازمیگردد؟

چیزی که از برآیند حرف‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و اطرافیان تیم ملی می‌توان فهمید این است؛ کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های امارات سرمربی تیم ملی ایران است.

کی‌روش این روز‌ها هر چند قراردادش تمام شده و آزاد است به تیم جدیدی برود ولی همچنان منتظر ایران است و تصمیم دارد دوباره روی نیمکت تیم ملی بنشیند. کی‌روش دلایل زیادی برای ماندن در ایران دارد. او در ایران رئیس خودش است. به دلیل سطح علم و دانشی که دارد، مسئولان فدراسیون فوتبال همواره به کارلوس بهای زیادی می‌دهند و در خیلی از تصمیم‌گیری‌ها راحت است.

او همچنین برای رفت و آمد از ایران مشکل خاصی ندارد و حتی می‌تواند بیشتر از زمان توافق، از کشور خارج شود. از سویی کی‌روش بازیکنانی دارد که حاضرند برایش جان دهند. کارلوس در هر تیمی بود با یک مشکل مشترک روبه‌رو می‌شد. به دلیل سختگیری زیادش، همواره بازیکنان با او به مشکل می‌خورند. در رئال‌مادرید این مشکل را داشت.

در تیم ملی پرتغال هم رونالدو و دار و دسته اش مقابلش ایستادند. در ایران، اما بازیکنان برای کی‌روش جان‌شان را می‌دهند. حاضرند در زمین مسابقه سر و صورت خود را جلوی توپ بگذارند و مردانه از دروازه ایران دفاع کنند. به همین خاطر او دوست دارد دوباره در تیم ملی باقی بماند و به کارش ادامه دهد. کی‌روش از نظر مالی هم همواره قرارداد خوبی با ایران بسته و به همین خاطر، تیم ملی ایران برایش بهترین گزینه است.

از سویی بین ایرانی‌ها و کی‌روش رابطه‌ای احساسی به وجود آمده؛ به شکلی که او هنگام ترک ایران، با گریه رفت. کارلوس با وجود اتمام قراردادش، تلاش خود را کرد تا بتواند با ایران همکاری کند. او کمی از خواسته‌های خود هم کوتاه آمده و به همین دلیل دو طرف برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند. منابع خبری در تیم ملی می‌گویند توافقات حاصل شده و کارلوس کی‌روش قبل از نهم شهریور به ایران بازمی‌گردد و به صورت رسمی قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند. یک منبع آگاه با خنده می‌گوید: «بلیت برگشت برای این مربی رزرو شده، اما هنوز تاریخ دقیقش مشخص نیست.»

این خبر خوبی برای اکثر بازیکنان ایران است چراکه قلباً دوست دارند او در تیم ملی بماند و کارش را ادامه دهد. کارلوس کی‌روش به مسئولان فدراسیون فوتبال گفته تنها دلیلی که باعث می‌شود در تیم ملی بماند «موفقیت» است و به همین خاطر توقع دارد تا برنامه‌ها درست اجرا شود. منظور او این است که اگر ایمان نداشته باشد ایران به موفقیت نخواهد رسید، در تیم ملی نمی‌ماند.

پس اگر او قراردادش را به صورت رسمی تمدید کند یعنی به این نتیجه رسیده که تیم ملی موفق خواهد شد. کارلوس از همین حالا تمام برنامه‌ریزی‌ها را کرده است. برنامه بازی‌ها و اردو‌ها مشخص است. او حتی ملی‌پوش‌ها را هم مشخص کرده است. ایران در تلاش است تا شهریورماه اردویی در خارج از ایران داشته باشد و گزینه‌ها در حال بررسی است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی