استوری جنجالی تنها دلیل اخراج اسدی از تیم امید نبود بلکه ...!؟
آنچه باعث شده تا حمید استیلی و کرانچار تصمیم بگیرند محمد امین اسدی را به تهران بفرستند تنها فقط ماجرای استوری جنجالی نبوده است

علت اصلی اخراج محمد امین اسدی از تیم ملی امید

حمید استیلی و زلاتکو کرانچار تلاش زیادی کردند تا هر طور هست نظم را در تیم شان داشته باشند. آنها زود حذف شدند و اشتباه شان در تعیین استراتژی هم انتقادهای زیادی را برای شان به همراه داشت.

یکی از مهمترین برخوردهای آنها کنار گذاشتن محمد امین اسدی بازیکن پرسپولیس بود که احتمالا به دلیل رفتارهای احساسی و روابط عاطفی سنین جوانی پستی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که جنجالی شد.

اگرچه خودش گفت این اتفاق به دلیل هک شدن اینستاگرامش بوده اما اخراجش از سوی استیلی از کاروان نشان می داد که حتما دلیلی بوده که آنها کنارش گذاشته اند.

حالا درحالی که تیم شکسته خورده امید به تهران برگشته یا گروه گروه مثل لشکر شکست خورده در حال برگشت است ، مشخص شده استیلی و کرانچار سخت گیری های شان برای این جوان تنها به دلیل آن استوری جنجالی نبوده است که دلایلی دیگری هم این مسئله را تشدید کرده است.

مثلا اینکه وقتی آن اتفاقات رخ می دهد ، کادرفنی تیم ملی دستور جمع آوری گوشی های همراه بازیکنان را می دهد و این پسر جوان از ارائه تلفن همراهش به کادرفنی تمرد کرده است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir