5 ستاره در لیگ ایران که هنوز تیم ندارند
5 بازیکن سرشناس در لیگ برتر ایران همچنان بدون تیم مانده اند که در ادامه نگاهی به وضعیت این بازیکنان می کنیم

پنج ستاره بیرون مانده؛ در انتظار شکار

در پرستاره‌ترین فصل سال‌های اخیر لیگ برتر، جای خالی نام ۵ بازیکن هنوز به چشم می‌آید. در روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر،‌ قراردادهای بزرگی امضا شد. بازیکنان مهمی مثل حاج‌صفی جابه‌جا شدند و لیست تیم‌ها، با ستاره‌ها پر شد اما باز هم نام چند بازیکن، پای قرارداد با هیچ باشگاهی نبود.

ستاره‌هایی که بعضی از آن‌ها، هنوز پیشنهاد قابل توجهی دریافت نکردند و بعضی دیگر، با وجود پیشنهادهای خوب قصد دارند به عنوان بازیکن آزاد، فعلا منتظر بمانند و شانس‌شان را برای گزینه‌های بهتر امتحان کنند.

در بین این بازیکنان، نام ۵ نفر شاید بیشتر به چشم بیاید. یک نفر از آن‌ها سال‌ها بازیکن استقلال بوده، یکی در پرسپولیس بازی می‌کرده و همین دو ماه قبل بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی بود و یکی دیگر، همین حالا هم بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما دیگر اجازه بازی برای این تیم را ندارد.

۵- امیرحسین صادقی

در فصل نقل و انتقالات انواع و اقسام پیشنهادات را برای بازگشت به استقلال داد اما مسئولان باشگاه با او قرارداد نبستند. صادقی هم هنوز به باشگاهی نرفته و بدون تیم مانده است. حتی خبری از مذاکره جدی و توافق صادقی با تیمی شنیده نمی‌شود و بعید نیست مجبور شود حداقل تا نیم فصل از فوتبال دور بماند.

۴- جابر انصاری

پس از سه سال حضور در استقلال، باشگاه او را در لیست بازیکنان این فصل قرار نداد و اوضاع پیچیده‌ای دارد. از طرفی تا نیم فصل، نمی‌تواند با باشگاه جدیدی قرارداد ببندد و از یک طرف هم می‌خواهد با شرکت در تمرینات، تمام حق و حقوقش که مبلغ بالایی هم هست را بگیرد. به هر حال تا نیم فصل، انصاری با پیراهن هیچ تیمی در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

۳- رحیم زهیوی

فصل را با نمایشی عالی و پاس گل مقابل سپیدرود شروع کرد اما در اتفاقی باورنکردنی، در هفته پنجم از تیم جدا شد. زهیوی و دایی، خیلی زود به اختلاف خوردند و او از هفته سوم مقابل ذوب آهن روی نیمکت نشست. پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات هم توانست اجازه جدایی بگیرد. حالا زهیوی می‌تواند بدون مشکل، با هر تیمی دلش می‌خواهد قرارداد ببندد اما پس از آن، تا آخر فصل امکان تغییر باشگاه نخواهد داشت.

۲- محمدرضا اخباری

لیگ پانزدهم با رفتن به تراکتورسازی تبدیل به ستاره لیگ برتر و یکی از اسامی ثابت لیست کی‌روش شد. اخباری پس از دو سال درخشش در تراکتور و با پایان دوران خدمت، به سایپا برگشت و مسئولان سایپا حاضر نشدند رضایتنامه او را به تراکتورسازی بدهند. با این حال اخباری در سایپا بیشتر از ترکیب اصلی، نیمکت ذخیره‌ها و سکونشینی را دید و سه روز قبل تازه توانست رضایتنامه‌اش را بگیرد. او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، در میانه فصل باشگاه جدیدی برای خودش پیدا کند.

۱- رامین رضاییان

تا قبل از سفر مشهور به ترکیه برای پیوستن به ریزه اسپور، اوضاع خوبی در فوتبال ایران داشت. پس از آن اما، فراز و نشیب زیادی پیدا کرد و این فصل هم هنوز بدون تیم است. رضاییان اوایل لیگ شانزدهم به پرسپولیس برگشت، اواخر فصل اخراج شد، فصل پیش به بلژیک رفت و این فصل هنوز با تیمی تمرین نمی‌کند. تراکتورسازی، جدی‌ترین مشتری رامین محسوب می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir