برای دربی فقط 78 هزار بلیت و بصورت الکترونیکی فروخته می شود
مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد که برای دربی 78 هزار بلیت هم بصورت الکترونیکی به فروش خواهد رسید

فروش 78 هزار بلیت الکترونیکی برای شهرآورد سرخابی‌ها

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: در مسابقه دربی بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت مساوی و الکترونیکی انجام خواهد شد.

فرهاد نیکوخصال درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دربی در روز پنجشنبه اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با شورای تامین امنیت برای برگزاری بازی روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس داشتیم، همه آمادگی خود را برای برگزاری یک رقابت آرام و بدون حاشیه اعلام کردند و تمهیدات لازم برای این منظور فراهم شده است.

وی گفت: اگر هواداران دو تیم همکاری خوبی را با مسوولان برگزار کننده و نیروی انتظامی داشته باشند، قطعا روز پنجشنبه ۵ مهر شاهد برگزاری بازی آرام و بدون دغدغه‌ای خواهیم بود.

مدیر ورزشگاه آزادی همچنین با بیان این که بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ۵۰ -۵۰ و به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: برای این که بتوانیم از نظر امنیتی شرایط یکسانی را برای هواداران دو تیم در بازی روز پنجشنبه ۵ مهر فراهم کنیم، به رغم این که تیم استقلال میزبان برگزاری دربی است، طبق مصوبه شورای تامین امنیت بلیت فروشی یکسان و به صورت الکترونیکی بین هواداران دو تیم انجام خواهد شد تا مشکلی ایجاد نشود. هرچند مقدمات کار از نظر امنیتی فراهم شده و ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی آماده است.

نیکوخصال همچنین درباره گنجایش ورزشگاه آزادی از نظر هواداران برای دربی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما حداکثر حضور برای 78 هزار نفر تماشاگر است و بیش از این تعداد بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد.

وی در پایان گفت: طی نشستی که در استانداری داشتیم، تمام زمینه‌ها برای برگزاری دربی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir