آمار بلیت های فروخته شده برای دربی 88: پرسپولیسی ها بیشتر بلیت خریدند
در حالی که مدیر مجموعه آزادی اعلام کرد با توجه به تصمیم شورای تامین، تمام بلیت‌های داربی به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود اما در سایت بلیت فروشی تنها ۵۰ درصد از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بلیت‌فروشی الکترونیکی در نظر گرفته شده است

ابهام در فروش الکترونیکی تمام بلیت‌های داربی 88

داربی 88 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، پنج‌شنبه (۵ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ابتدا قرار بود قانون ۱۰-۹۰ در این دیدار اجرا شود اما پس از برگزاری جلسه شورای تامین، تصمیم بر این شد که همانند داربی‌های گذشته، بلیت‌فروشی به صورت ۵۰-۵۰ بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال انجام شود.

طبق اعلام نیکوخصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، با تصمیم شورای تامین تمام بلیت‌های داربی ۸۸ به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود تا هیچ بلیتی در روز بازی فروخته نشود. با این حال با ورود به سایت بلیت‌فروشی، در بخش اطلاعیه‌های مربوط به داربی ۸۸ اعلام شده که" مطابق با نظر شورای محترم تامین استان تهران ۱۰۰% از ظرفیت طبقه پایین و ۵۰% از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای مسابقه داربی ۸۸ به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد."


اطلاعیه سایت بلیت‌فروشی داربی مغایر با صحبت‌های مدیر مجموعه ورزشی آزادی است و به نظر می‌رسد که ۵۰ درصد بلیت‌های طبقه دوم در روز بازی در محل ورزشگاه آزادی فروخته خواهد شد.


البته با توجه به این که در تمامی داربی‌ها نیروهای برقراری امنیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس می‌نشینند تا این دو گروه را از هم جدا کنند، در نتیجه فروش تمام ۷۸ هزار بلیت ورزشگاه آزادی نیز غیرممکن است.

طبق اعلام سایت فروش الکترونیکی بلیت داربی، تا لحظه ارسال این خبر، پرسپولیسی‌ها بلیت‌های بیشتری نسبت به استقلالی‌ها خریداری کرده‌اند. هواداران پرسپولیس تا این لحظه ۵۲ درصد بلیت‌های پشت دروازه و ۴۸ درصد بلیت‌های پرسپولیس در طبقه دوم و هواداران استقلال ۳۲ درصد بلیت‌های پشت دروازه و ۲۳ درصد بلیت‌های استقلال در طبقه دوم را خریداری کرده‌اند. همچنین تمام بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه فروخته شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:   isna.ir